نحوه درخواست پست الکترونیک دانشگاه
  •  نحوه درخواست ایمیل برای اعضای محترم هیئت علمی و کارمندان دانشگاه:

اعضای محترم هیات علمی و کارمندان دانشگاه برای دریافت پست الکترونیک دانشگاهی درخواست خود را از طریق اتوماسیون اداری به رئیس مرکز فناوری اطلاعات ارسال و یا بصورت حضوری مراجعه نمایند.

برای رفع مشکل با تلفن ۳۳۶۹۰۸۲۱ داخلی ۲۰۰۲ خانم مهندس کشاف تماس حاصل نمایید.

 

  •  نحوه ایجاد ایمیل برای دانشجویان مقطع دکتری و ارشد :

کلیه اطلاعات دانشجویان مقطع دکتری و ارشد (روزانه -شیانه -پردیس بین الملل -مجازی ) بعد از تکمیل مراحل ثبت نام در آموزش دانشگاه ، در سامانه ایمیل دانشجويي ثبت می گردد و دانشجويان می توانند پس از اطلاعیه مرکز در مورد فعال شدن ایمیل دانشجویان بدون مراجعه حضوری و از طریق لینک زیر اقدام به دریافت ایمیل دانشگاهی نمایند .

*** : لطفا توجه فرمایید ایمیل دانشجویان بعد از دریافت اطلاعات تکمیلی از اداره آموزش دانشگاه و حدودا از تاریخ ۱۰ مهر فعال خواهد شد .

webmail.guilan.ac.ir

در صورت برخورد با موارد زیر :

۱- هنگام ثبت نام شماره دانشجويي شما مورد تایید قرار نگرفت.

۲- مقطع تحصیلی شما نادرست درج شده است .

۳- ایمیل تاییدیه دریافت نکردید .

لطفا حضورا به مرکز آموزشهای مجازی واقع در طبقه همکف سازمان مرکزی – آقای مهندس منصف مراجعه نمایید.

تماس با ما
013-33690821-3
رشت، بزرگراه خلیج فارس (کیلومتر 5 جاده قزوین)
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
به روز سانی : روابط عمومی دانشگاه گیلان | pr@guilan.ac.ir
تمامی حقوق برای دانشگاه گیلان محفوظ است.