درباره معاونت

معاونت اداری ،مالی و مدیریت منابع

نام ونام خانوادگی معاون اداری مالی دانشگاه : دکتر محمد رحیم رمضانیان
عنوان مدرک ورشته تحصیلی: دکتری مدیریت تولید و عملیات

شرح وظایف حوزه معاونت اداری و مالی:

مراقبت و نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و دستورالعملهای اداری و مالی، بودجه و تشکیلات از طریق مدیران تحت نظر.

برنامه ریزی و تعیین خط مشی های کلی در زمینه مسایل اداری و مالی و تشکیلاتی و رفاهی دانشگاه و واحدهای تابعه.

نظارت بر حسن اجرای قراردادها و مقاوله نامه هایی که به نحوی با دانشگاه در ارتباط باشد.

برنامه ریزی و نظارت و انجام کلیه امور مربوط به تهیه و خرید و ترخیص کالاهای مورد نیاز به صورت ارزی و … طبق مقررات.

نظارت در تهیه و تدوین بودجه دانشگاه و نظارت در نحوه مصرف اعتبارات هر واحد.

مراقبت در نحوه کاربرد دارایی ها و درآمد و اموال و امکانات دانشگاه و توزیع آن بر حسب مورد احتیاج بین واحدهای تابعه.

نظارت وکنترل در امور مربوط به اعزام کارکنان دانشگاه جهت انجام مأموریتهای روزانه.

نظارت در حفظ و توزیع ملزومات و اموال دانشگاه از طریق صدور بخشنامه های مناسب در رابطه با ورود و خروج کالاها و گردش انبارهای دانشگاه و واحدهای تابعه .

واحدهای تابعه:

-مدیریت امور اداری و پشتیبانی

– مدیریت امور مالی

-مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری

کارکنان دفتر:

۱- مهدی حسینی پور

تماس با ما
013-33690274-8
رشت، بزرگراه خلیج فارس (کیلومتر 5 جاده قزوین)
1010
معاونت اداری ، مالی و مدیریت منابع انسانی
به روز سانی : روابط عمومی دانشگاه گیلان | pr@guilan.ac.ir
تمامی حقوق برای دانشگاه گیلان محفوظ است.