ضرورت استفاده از سامانه تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری | یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۶:۰۹:۱۱

بدین وسیله به اطلاع دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه گیلان که به مرحله انتخاب استاد راهنما رسیده و یا استاد راهنمای خود را انتخاب کرده اند می رساند از آنجا که از این پس انجام امور تحصیلات تکمیلی دانشجویان از مرحله انتخاب استاد راهنما تا دفاع از پایان نامه/رساله از طریق سامانه تحصیلات تکمیلی انجام خواهد شد؛ ضروری است از تاریخ ۹۶/۰۲/۲۷ لغایت ۹۶/۰۳/۱۰ با ورود به سامانه اتوماسیون اداری به آدرس erp.guilan.ac.ir ، در منوی “پایان نامه” اطلاعات استاد راهنما و مشاور خود را ثبت نمایند.

ضمنا دانشجویان محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در قسمت “گردش انتخاب استاد راهنما” به بخش “راهنما” مراجعه فرمایید.

دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

*

تماس با ما
013-33343630-5
رشت خیابان نامجو. کد پستی: 4193833697
دانشکده علوم پایه
به روز رسانی : روابط عمومی دانشگاه گیلان | pr@guilan.ac.ir
تمامی حقوق برای دانشگاه گیلان محفوظ است.