مدیریت امور عمومی

در حال حاضر آقای مهندس رجبی ریاست اداره امور عمومی دانشکده علوم پایه را بر عهده دارند.

شرح وظایف مدیریت امور عمومی دانشکده

۱- پیگیری نیازهای دانشکده، تأمین فضا، تدارک تجهیزات، امکانات و وسایل اداری و فنی جهت ارائه خدمات به کارکنان دانشکده

۲- نظارت بر امور سمعی بصری شامل بازدیدهای دوره ای رایانه­ ها و دیتا پروژکتورهای کلاسها، برنامه ریزی و آماده سازی سالن ها جهت برگزاری امتحانات، برنامه های دانشکده، آزمون ها و قراردادهای منعقد شده دانشکده با موسسات و سازمانها.

۳- سازماندهی، نظارت، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، و انجام امور اداری  نیروهای زیر مجموعه

۴- نظارت بر عملکرد بخش امور رایانه شامل نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات رایانه ای، شبکه و خدمات نرم افزاری

۵- برنامه ریزی، ایجاد هماهنگی، نظارت  و تأیید عملکرد  بخش خدمات  شامل وظایف زیر:

          *  هماهنگی بین نیروهای خدماتی، برنامه ریزی و به کارگیری آنان در بخش های مختلف دانشکده

          *  نظارت بر انجام نظافت عمومی کلاسها وآزمایشگاهها،کلیه ساختمانها و محوطه و جمع‌آوری ودفع زباله

          * دریافت مواد مصرفی و بهداشتی استاندارد و توزیع آن

          * کنترل عمومی کلاسها از نظر صندلی­ها، وایت برد، روشنایی، رنگ، گرمایش و سرمایش

          * برنامه ریزی و پیگیری جهت جابجایی وسایل و لوازم مورد نیاز واحدها

          *  ساماندهی و بازبینی منظم کپسولهای آتش نشانی و سیستم های اعلام و اطفاي حريق.

          * نظارت بر امور مربوط به آبدارخانه‌ها

          * رعايت حضور دقیق و انضباط اداري و برخورد مناسب پرسنل شركت پيمانكار

۶- نظارت بركار شركت نگهداری و تعمیر تأسیسات دانشکده  شامل وظایف زیر:

          *انجام امور فنی و مهندسی مربوط به نگهداری از ساختمانها و تاسیسات مرکزی از قبیل: آب ، برق ، تلفن، گاز ، فاضلاب،               آسانسور، تهویه مطبوع، فن کوئل‌ و هواسازها

          * کنترل ،نظافت و نوسازی و سرویسهای دوره‌ای لوازم و قطعات مربوط به تاسیسات

          * نظارت بر کار شرکتهای پیمانکار با هماهنگی امور عمومی  دانشکده

          * همکاری با کارشناسان دفتر فنی دانشگاه در رابطه با تعمیرات ساختمانی

          * اجرای دقیق برنامه حضور روزانه و کشیک پرسنل

          * اجرای امور محوله از طرف مدیریت امور عمومی دانشکده

          * همکاری مستمر و فوق برنامه در مواقع ضروری از جمله برگزاری آزمونها و همایش­ها

          * بررسی وضعیت موجود در واحدهابه منظور تعیین مشکلات مرتبط با ارائه خدمات و کیفیت آن

          * برنامه‌ریزی در جهت اجرای استانداردهای تاسیساتی

          * ثبت و گزارش کلیه امور امور تاسیساتی واحدهای مربوطه به امور عمومی ( شامل درخواستها،  وقایع غیرمترقبه،                      حوادث، کمبودها، نقایص و انجام سایر امور محوله )

۷- نظارت بركار شركت خدماتي نگهداری از فضای سبز دانشکده شامل :

          * سمپاشي و كنترل علفهاي هرز در محوطه و پاسیوهای دانشكده

          * هرس شاخه هاي خشكيده در محوطه اطراف

          * آبياري سطوح چمن كاري

          * نرم كردن خاك پاي گياهان

          * چمن زني

          * انتقال علفهاي هرز و شاخه هاي خشكيده از محوطه اطراف دانشكده

          * شاخه زنی و جنگل تراشي و علف زني از محوطه اطراف دانشكده در موقع مناسب

          * كاشت گل و گياه در محوطه اطراف و باغچه هاي دانشكده

          * رعايت حضور دقیق و انضباط اداري و برخورد مناسب پرسنل شركت پيمانكار

۸- ایجاد هماهنگی و نظارت بر امور انبارداری دانشکده  شامل وظایف زیر:

          * دريافت وكنترل اقلام خريداري شده توسط کارپرداز دانشکده وصدور قبض انبار.

          * تفكيك.چيدمان ونگهداري اقلام بر اساس ماهيت كالا ها در انبار و تحویل انها به واحدها

          * برآورد نيازهاي معمول دانشکده و تنظيم و پیگیری درخواست خريد موارد عمومی .

۹- نظارت بر امور مخابرات دانشکده و پیگیری نیازهای مربوطه.

۱۰- همکاری با نماینده فرهنگی دانشکده و واحدهای مرتبط در سطح تشکل‌ها و پشتیبانی از برنامه‌های دانشجویی با هماهنگی          مسئولین

۱۱- انعقاد، پیگیری و نظارت بر كليه قراردادهاي دانشکده ازجمله خدمات آزمایشگاهی، انتشارات، بوفه، نقليه سبك و                      سنگين، آسانسور و غیره.

۱۲- همکاری در تأمين وسايلنقليه مورد نياز واحدها

۱۳- بررسي و تاييد قبض هاي آب، برق، گاز و تلفن.

۱۴- رسیدگی لازم به نامه‌ها، درخواستها و مراجعات .

۱۵- برنامه‌ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه‌های غیر ضروری

۱۶- پیگیری ساير وظايف محوله ارجاع شده از سوي معاونت اداری مالی و ریاست دانشکده .

تماس با ما
013-33343630-5
رشت خیابان نامجو. کد پستی: 4193833697
دانشکده علوم پایه
به روز رسانی : روابط عمومی دانشگاه گیلان | pr@guilan.ac.ir
تمامی حقوق برای دانشگاه گیلان محفوظ است.