گزارش برگزاری کارگاه آشنایی با سامانه تحصیلات تکمیلی | یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۶:۱۸:۴۷

کارگاه آشنایی با سامانه تحصیلات تکمیلی روز شنبه سی ام اردیبهشت در تالار حکمت برگزار شد.
در ابتدای جلسه، دکتر شیرینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با عرض خیر مقدم ، در خصوص سیاست های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برای مکانیزه کردن فرایندهای آموزشی و بهره گیری از اتوماسیون جهت بهبود و سرعت بخشیدن به انجام فرایندها توضیحاتی را ارائه نمود و از حاضران خواست پیشنهادهای خود را در زمینه ارتقاء و افزایش بهره وری این سیستم، ارائه نمایند.
در ادامه مهندس حقانی، مدرس دوره، در خصوص ساختار سامانه تحصیلات تکمیلی و قابلیت های آن توضیحاتی‌ ارائه نمود. ایشان با اشاره به قابلیت های سامانه و نحوه مدیریت آن توسط مدیران گروه ها و امکاناتی که در اختیارشان قرار داده شده است؛ به چگونگی دریافت گزارش ها توسط دانشجویان از سامانه پرداخت. وی در ادامه، نحوه انتخاب استاد راهنما و مشاور و همچنین چگونگی تصویب موضوع پروپوزال و ثبت مقاله مستخرج در سامانه تحصیلات تکمیلی را به صورت گام به گام توضیح داد.
در پایان به منظور رفع ابهامات پیش آمده، پنل پرسش و پاسخ با حضور مهندس حقانی و دکتر کتابچی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، برگزار شد. دکتر کتابچی ضمن ارایه توضیحات تکمیلی مربوط به موضوع کارگاه، مطالبی نیز در زمینه جنبه های آیین نامه ای و قانونی فرایندهای اداری در تحصیلات تکمیلی مطرح کرد و سپس به سؤالات حاضران، پاسخ داده شد.

دیدگاه ها
در حال حاضر دیدگاهی وجود ندارد.

*

تماس با ما
01333443889
رشت، تقاطع غیر همسطح انتظام، بلوار شیون فومنی(سلیمانداراب)، جنب مزار میرزاکوچک خان، پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان
آموزش های آزاد
به روز سانی : روابط عمومی دانشگاه گیلان | pr@guilan.ac.ir
تمامی حقوق برای دانشگاه گیلان محفوظ است.