سامانه ثبت نام الکترونیکی امکان پذیر است.
ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون سراسری رشته های با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) سال تحصیلی 1404-1403 دانشگاه گیلان، به اطلاع می رساند شروع ثبت نام الکترونیکی از ساعت 10 روز دوشنبه 1403/07/23 تا ساعت 23:59 روز 1403/07/27 از طریقبه پذیرفته شدگان گرانقدر توصیه می شود برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های دانشگاه، عضو شبکه های اجتماعی دانشگاه و کانال دانشجویان ورودی جدید شوند. ( برای عضویت در شبکه های اجتماعی دانشگاه و کانال دانشجویان ورودی جدید، 1403 را به 30005019 پیامک نمائید)
- جهت ثبت نام الکترونیکی راهنماهای زیر را مطالعه نمائید.
راهنمای ثبت نام الکترونیکی (کلیک نمایید)
راهنمای درخواست معافیت تحصیلی در سامانه خدمات الکترونیک انتظامی"سخا" (کلیک نمایید)
جهت ورود به سامانه ثبت نام الکترونیکی ، شماره ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز است. لازم است پذیرفته شدگان پس از ورود به سامانه ثبت نام الکترونیکی نسبت به واریز 1/850/000 ریال (معادل یکصد و هشتاد و پنج هزار تومان) اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام و تایید کلیه تعهدنامه ها، گزینه ارسال را جهت بررسی کلیک نمایند.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی
1) اسکن کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو)
2) اسکن عکس پرسنلی 4*3
3) اسکن اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم متوسطه( ویژه نظام آموزشی جدید 3-3-6 )، اصل یا گواهی موقت عکس دار پیش دانشگاهی و کارنامه پیش دانشگاهی (ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)
4) اسکن کارنامه سه سال آخر دبیرستان که به تائید مدرسه یا آموزش و پرورش رسیده باشد(پایه دهم تا دوازدهم ، ویژه نظام آموزشی جدید 3-3-6 )
5) اسکن فرم تکمیل شده دریافتی از صفحه 85 دفترچه ثبت نام آزمون سراسری (ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی و نظام آموزشی جدید 3-3-6 )
6) اسکن اصل مدرک دو سال ما قبل دیپلم که به تایید مدرسه یا آموزش و پرورش رسیده باشد(ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)
7) اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم متوسطه (ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)
8) دانشجویان انصرافی دوره روزانه یا غیر روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، لازم است در صورت قبولی در رشته جدید، از رشته قبلی انصراف داده و فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را در قسمت اسکن مدارک بارگذاری نموده و اصل فرم انصراف را در موعد ثبت نام حضوری به دانشکده محل تحصیل ارائه نمایند.
- پذیرفته شدگان گرامی می بایست پس از ثبت نام الکترونیکی، کارنامه سلامت خود را تکمیل نمایند. (ثبت نام کارنامه سلامت - کلیک نمائید)
- پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر برای اطلاع از نحوه بارگذاری مدارک مرتبط کلیک نمایند. (این بند صرفا برای پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر است)
- ثبت نام در دوره توانمند سازی «آشنایی با آیین نامه ها و آداب دانشجویی»
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری
پس از ثبت نام الکترونیکی، مطابق حروف الفبا (کلیک نمائید) با همراه داشتن مدارک زیر، نسبت به ثبت نام حضوری اقدام نمائید.
ارائه اصل شناسنامه، کارت ملی و تحویل اصل مدارک اشاره شده در بندهای 3 الی 7 ثبت نام الکترونیکی، به آموزش دانشکده مربوطه ضروری است.
توجه1:جهت درخواست تاییدیه تحصیلی و سوابق فارغ التحصیلی به لینک http://emt.medu.ir مراجعه نموده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل و کدرهگیری دریافت نمائید.
توجه 2:در صورت بارگذاری کپی یا کپی برابر اصل مدارک، ثبت نام الکترونیکی تایید نخواهد شد.
توجه 3: هر یک از مدارک می بایست در قسمت مربوطه بارگذاری شود. لازم است از بارگذاری تکراری مدارک در قسمت های مختلف خودداری نمائید.
توجه4: باتوجه به اینکه ملاک قبولی پذیرفته شدگان صرفاً با سوابق تحصیلی، معدل کتبی دیپلم می باشد، در صورت وجود هرگونه مغایرت در مدارک ارائه شده و معدل اعلامی از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، برابر مقررات با دانشجو برخورد خواهد شد.
توجه5: از آنجاییکه عودت اصل مدارک تا پایان تحصیلات امکان پذیر نمی باشد، توصیه می شود پذیرفته شدگان گرامی، قبل از ارایه اصل مدارک، کپی و کپی برابر اصل مدارک را تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.
توجه6: پذیرفته شدگان گرامی پس از ثبت نام الکترونیکی و حضوری، لازم است جهت اطلاع از اسامی استادان مشاور، به مدیرمحترم گروه آموزشی مربوطه مراجعه نمایند. (شیوه نامه راهنمای استاد مشاور - کلیک نمائید)
توجه7: پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1402 که در آزمون سراسری سال 1403 در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته اند، قبولی آنان لغو شده و تحت هیچ شرایطی اجازه ادامه تحصیلی در کد رشته محل قبولی سال قبل را ندارند.
به اطلاع دانشجویان محترم نوبت دوم (شبانه) می رساند پس از تایید مراحل ثبت نام الکترونیکی با شماره دانشجویی و رمز ورود به سیستم که پس از تایید نهایی ثبت نام اینترنتی در اختیار دانشجو قرار داده خواهد شد، وارد سامانه آموزشی شده و از داخل سامانه مذکور، قسمت امور شهریه - پرداخت الکترونیک شهریه مبلغ مورد نظر را پرداخت نمائید. بدیهی است در صورت عدم پرداخت شهریه، امکان انتخاب واحد برای دانشجو وجود نخواهد داشت.
شایان ذکر است شروع کلاس های درسی پذیرفته شگان ورودی جدید، از روز شنبه 1403/07/28 می باشد.
مطابق اطلاع رسانی قبلی مندرج در دفترچه کنکور سراسری، دانشگاه گیلان هیچ تعهد خوابگاهی برای دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۳ ندارد. متقاضیان می توانند از خوابگاه های خودگردان تحت ضوابط دانشگاه استفاده نمایند. ( مشاهده اطلاعات خوابگاه های خودگردان)
شهریه دانشجویان نوبت دوم ورودی 1403 ( کلیک نمایید)
شماره های تماس و آدرس دانشکده های دانشگاه گیلان (کلیک نمایید)
راهنمای درخواست معافیت تحصیلی (کلیک نمائید)
نکات مهم آیین نامه آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی ویژه ورودی 1403 ( کلیک نمایید)
برای عضویت در شبکههای اجتماعی دانشگاه می توانید 1403 را به 30005019 پیامک کنید.
دانشگاه گیلان در شبکههای اجتماعی
پیامرسان ایتا
کانال دانشجویان ورودی جدید 1403
پیامرسان سروش
پیامرسان بله