آخرین اخبار و اطلاعیه های امور دانشجویان شاهد و ایثار گر

نمایشگر دسته ای مطالب

03 10 2018

نشست ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه گیلان برگزار شد

جلسه ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه گیلان در تاریخ ۳۱اردیبهشت ماه۹۶ با حضور ریاست محترم دانشگاه، جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه، مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، سایر مسئولان دو نهاد مربوطه و دبیر کانون ایثار برگزار گردید.  در ابتدای این جلسه، ریاست محترم دانشگاه گیلان، ضمن عرض خوشامدگویی و تبریک حضور پرشور مردم در انتخابات، نکاتی را بیان فرمودند. سپس جناب آقای پاکاری، مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، ضمن عرض تبریک به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات به بیان نکاتی در خصوص اهداف جلسه پرداختند. در ادامه، جناب آقای مهدیلو، مدیریت محترم اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، به بیان مصوبات جلسه قبل پرداختند. در ادامه، جناب آقای دکتر آقامعالی، مدیر محترم آموزش دانشگاه به ارائه گزارشی در خصوص مسائل آموزشی، وضعیت دانشجویان شاهد و ایثارگر در حال تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاه،علل مشکلات آموزشی و راهکارهای حل مسائل آموزشی پرداختند. اهم مسائل مطرح شده در جلسه ستاد: بررسی علل افت تحصیلی دانشجویان راهکارهای حل مسائل نحوه تشویق دانشجویان برای کسب نمرات بهتر و پیشرفت تحصیلی استفاده از طرح اساتید مشاور و همیاران تحصیلی جذب بیشتر دانشجویان به سمت کانون برپایی جشن ورودی آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار نحوه پرداخت کمک هزینه ها و…. و آنگاه دبیر کانون ایثار به بیان گزارش عملکرد کانون از جمله برگزاری سفر زیارتی_سیاحتی مشهد مقدس در اسفند ماه۹۵ و سایر برنامه ها و اقدامات پیش رو، پرداخت. در ادامه، وی به بیان مسائل و مشکلات،سوالات متداول دانشجویان،راه حل های مناسب برای مسائل آموزشی،تشویق دانشجویان شاهد و ایثارگر و مشکلاتی که دانشجویان پس از اتمام درس و بازار کار دارند، پرداخت. در پایان از سوی ریاست محترم دانشگاه گیلان و مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قول هایی برای مساعدت و همکاری هرچه بیشتر با کانون علمی_فرهنگی ایثار و حل مسائل دانشجویان داده شد.     ن

03 10 2018

اولین جشنواره هنرهای ادبی و هنری با عنوان نمایشگاه کلک شیدایی برگزار شد

به مناسبت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس و به منظور ارج نهادن مقام شامخ شهدای ۸سال دفاع مقدس، اولین جشنواره هنرهای ادبی و هنری با عنوان نمایشگاه کلک شیدایی در روز شنبه مورخ۹۵/۷/۱۰ با حضور مسئولان محترم،دانشجویان عزیز و اعضای کانون ایثار در ساختمان دکتر ابریشم چیان برگزار گردید. این نمایشگاه شامل آثار هنری شهدای استان گیلان (شعر،نقاشی و کاریکاتور) می باشد.جمع آوری و بازسازی این آثار توسط آقای مهرشاد ابراهیم زاده،دانشجوی طراحی و گرافیک انجام پذیرفته است. در ابتدای افتتاحیه نمایشگاه، دکتر فاطمه کریمی،معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به بیان توضیحاتی در مورد قیام عاشورا و هدف از برگزاری این نمایشگاه که در آستانه دهه محرم می باشد و به بیان رشادت های دلاورمردان این سرزمین که با تاسی از قیام امام حسین علیه السلام به دفاع از کشور برخاستند، پرداخت و در ادامه آقای مهرشاد ابراهیم زاده توضیحاتی در خصوص آثار نمایشگاه برای حضار ارائه کرد. این نمایشگاه تا تاریخ ۹۵/۷/۱۴ در ساختمان دکتر ابریشم چیان دایر می باشد.

03 10 2018

برگزاری سومین نشست مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه ۴ در دانشگاه گیلان

 سومین نشست مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه ۴ به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار شد. در ابتدای نشست دکتر محمد رحیم رمضانیان معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه گیلان ضمن خیر مقدم به حاضران، رسالت دانشگاهیان و جامعه را در قبال دانشجویان شاهد و ایثارگر در ابعاد مختلف از جمله تحصیلی و ارائه خدمات مطلوب به آنان یادآور شد  و  گفت: ارائه خدمات باید به گونه ای باشد که بدون منت و بر اساس احساس مسؤلیت و دین باشد تا به غرور دانشجو خدشه ای وارد نشود بلکه موجب افزایش غرور وی گردد تا بدون دغدغه و با فراغت خاطر به تحصیل خود ادامه دهد و بتواند در آینده سکاندار خوبی برای نظام و کشور باشند. شایان ذکر است پیش از شروع نشست مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه ۴ با حضور بر مزار شهدای گمنام دانشگاه با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

03 10 2018

نشست ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه گیلان برگزار شد

جلسه ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه گیلان در تاریخ ۳۱اردیبهشت ماه۹۶ با حضور ریاست محترم دانشگاه، جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه، مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، سایر مسئولان دو نهاد مربوطه و دبیر کانون ایثار برگزار گردید.  در ابتدای این جلسه، ریاست محترم دانشگاه گیلان، ضمن عرض خوشامدگویی و تبریک حضور پرشور مردم در انتخابات، نکاتی را بیان فرمودند. سپس جناب آقای پاکاری، مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، ضمن عرض تبریک به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات به بیان نکاتی در خصوص اهداف جلسه پرداختند. در ادامه، جناب آقای مهدیلو، مدیریت محترم اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، به بیان مصوبات جلسه قبل پرداختند. در ادامه، جناب آقای دکتر آقامعالی، مدیر محترم آموزش دانشگاه به ارائه گزارشی در خصوص مسائل آموزشی، وضعیت دانشجویان شاهد و ایثارگر در حال تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاه،علل مشکلات آموزشی و راهکارهای حل مسائل آموزشی پرداختند. اهم مسائل مطرح شده در جلسه ستاد: بررسی علل افت تحصیلی دانشجویان راهکارهای حل مسائل نحوه تشویق دانشجویان برای کسب نمرات بهتر و پیشرفت تحصیلی استفاده از طرح اساتید مشاور و همیاران تحصیلی جذب بیشتر دانشجویان به سمت کانون برپایی جشن ورودی آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار نحوه پرداخت کمک هزینه ها و…. و آنگاه دبیر کانون ایثار به بیان گزارش عملکرد کانون از جمله برگزاری سفر زیارتی_سیاحتی مشهد مقدس در اسفند ماه۹۵ و سایر برنامه ها و اقدامات پیش رو، پرداخت. در ادامه، وی به بیان مسائل و مشکلات،سوالات متداول دانشجویان،راه حل های مناسب برای مسائل آموزشی،تشویق دانشجویان شاهد و ایثارگر و مشکلاتی که دانشجویان پس از اتمام درس و بازار کار دارند، پرداخت. در پایان از سوی ریاست محترم دانشگاه گیلان و مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قول هایی برای مساعدت و همکاری هرچه بیشتر با کانون علمی_فرهنگی ایثار و حل مسائل دانشجویان داده شد.