ثبت نام وام دانشجویی نیمسال اول 99-98

14 10 2019
کد خبر : 3248067
تعداد بازدید : 894

قابل توجه متقاضیان وام دانشجویی : ثبت نام وام دانشجویی نیمسال اول 99-98 طبق جدول زیر انجام می گیرد.

شرایط عمومی 

راهنمای دریافت تسهیلات

راهنمای ثبت نام وام

فرم تعهد نامه 

گواهی کسر حقوق

شرایط ضامن

 مبالغ مصوب وامها 99-98

فرمهای وامهای صندوق رفاه دانشجویان

فرم شماره 1 وام ویژه دکتری

فرم شماره 2 وام ویژه دکتری

فرم وام ضروری وام ویژه دکتری

 

جدول زمانبندی تسهیلات نیمسال اول 99-98 صندوق رفاه دانشجویان

ردیف

نوع وام

تاریخ شروع ثبت نام

تاریخ پایان ثبت نام

توضیحات

1

تحصیلی

1398/07/20

1398/08/25

 

2

ضروری،مسکن،ودیعه مسکن،زیارت،ازدواج و...

1398/07/20

1398/08/25

وام زیارت: افرادی که از طریق ستاد عتبات عالیات مشرف می شوند بایست نسبت به ارائه معرفی نامه ستاد عتبات دانشگاهیان ، فرم ثبت تقاضا ممهور به مهر معاونت ئانشجویی و ستاد عتبات،کپی صفحه مشخصات و صفحه مهر خورده خروج از کشور(پاسپورت) اقدام نمایند.(مبلغ وام برای دانشجویان مجرد10/000/000 ریال و برای دانشجویان متاهل 15/000/000 ریال می باشد)

برای دانشجویانی که به صورت آزاد مشرف می شوند،ارائه فرم تقاضای وام عتبات و کپی صفحه مشخصات و صفحه مهر خورده خروج از کشور(پاسپورت)الزامیست.(برای این دسته از دانشجویان مبلغ وام 7/000/000 ریال می باشد.

3

تحصیلی ویژه دکتری صندوق

1398/07/15

1398/09/25

وام تحصیلی ویژه دکتری صندوق رفاه دانشجویان طی یک لیست به مبلغ 36/000/000 ریال برای 6 ماهه پاییز و زمستان سال 98 امکانپذیر است

4

ضروری ویژه دکتری

1398/09/02

1398/09/25

پرداخت وام ضروری ویژه دکتری در یک مرحله در طول تحصیل دکتری و با ارائه فاکتور پیش خرید بیش از 30/000/000 ریال امکانپذیر می باشد.

5

تحصیلی ویژه دکتری(بانک توسعه تعاون)

1398/07/15

1398/09/25

دانشجویانی که قبلا به بانک معرفی شده و از تسهیلات آن استفاده کرده اند، تنها می توانند از وام بانک توسعه تعاون استفاده کنند.وام تحصیلی ویژه دکتری بانک توسعه تعاون طی دو لیست به مبلغ 21/000/000 ریال برای 6 ماهه پاییز و زمستان سال 98 امکانپذیر است.

6

بنیاد علوی

 

1398/07/30

ثبت نام به صورت حضوری مراجعه به اداره رفاه (اعتبار محدود)

 

نکات مهم:

1-ثبت نام دانشجویان فقط از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه bp.swf.ir قسمت تشکیل پرونده امکانپذیر است.

2-در مرحله ثبت نام ، مشخصات سجلی با ارائه کد ملی و تاریخ تولد از سازمان ثبت احوال استعلام می گردد و چنانچه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده و صحت آن وجود داشته باشد می بایست از طریق سازمان ثبت احوال کشور مرتفع گردد.

3-ثبت درخواست تسهیلات  نیز فقط از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه bp.swf.ir قسمت ورود به پورتال امکانپذیر است.

4-در مرحله ثبت درخواست مقطع تحصیلی یا درخواست وام ، مشخصات تحصیلی دانشجو از درگاه تبادل اطلاعات وزارت علوم متصل به سامانه های آموزشی دانشگاه ها استعلام می گردد از این رو چنانچه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده و صحت آن وجود داشته باشد ، اطلاعات شما ثبت و تائید نمی گردد. از این رودر زمان ثبت اطلاعات تحصیلی در سامانه صندوق رفاه حتماً نام دانشگاه ، نام دانشکده ، مقطع تحصیلی ، رشته تحصیلی به صورت کامل، نوع دوره (روزانه یا نوبت دوم) ، سال شروع تحصیل و نیمسال شروع تحصیل را با دقت تکمیل فرمائید.

در صورت اطمینان از ورود اطلاعات صحیح علت بروز خطای عدم همخوانی ممکن است مربوط به عدم ارسال اطلاعات تحصیلی توسط سامانه آموزشی دانشگاه در درگاه وزارت علوم یا عدم بروز رسانی اطلاعات در درگاه وزارت علوم بوده و رفع مشکل توسط اداره فناوریو اطلاعات دانشگاه در حال پیگیری می باشد.

5-دانشجویان روزانه شماره حساب فعال بانک تجارت خویش را بعد از ثبت اطلاعات اولیه و قبل از درخواست وام به اداره رفاه دانشجویی اعلام نمایند.

6-پس از درخواست وام در پورتال دانشجویی صندوق رفاه bp.swf.ir حتماً مدارک لازم از جمله تعهد نامه محضری (برای دانشجویانی که اولین بار است درخواست وام می دهند) و مدارک مربوط به هر وام که در راهنمای تسهیلات موجود است را به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه طی مهلت ثبت نام وام تحویل نمایند در غیر اینصورت تایید ثبت نام وام امکانپذیر نمی باشد.

7-حتما در بازه زمانی ذکر شده ثبت نام نمایید ثبت نام بعد از تاریخ های مندرج در جدول فوق غیر قابل پیگیری است.

8-جهت پیگیری تایید یا عدم تایید وام ، به پورتال دانشجویی صندوق رفاه مراجعه نمایید.


دسته بندی :
اطلاعیه

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

22 07 2024

قرارداد همکاری مشترک بین دانشگاه گیلان و دانشگاه بلگراد صربستان منعقد شد

به منظور توسعه روابط علمی و با توجه به اهمیت همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری میان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برای مشارکت فعال استادان و محققان در زمینه علم و فناوری، قرارداد همکاری مشترک بین دانشگاه گیلان و دانشگاه بلگراد کشور صربستان منعقد شد. ​​​​​​​دو مؤسسه در چارچوب این تفاهم‌نامه متعهد شدند تا تلاش خود را برای همکاری علمی و آموزشی میان اعضای هیات علمی، دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی برای انجام فعالیت در زمینه‌های مشترک به کار گیرند.  انجام سفرهای کوتاه‌مدت و بلندمدت ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان؛ برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و همایش‌های علمی مشترک؛ امکان بهره‌گیری از فرصت‌های مطالعاتی، ایجاد فرصت برای دانشجویان مقاطع مختلف آموزشی برای شرکت در برنامه‌های مبادله‌ای؛ ایجاد برنامه‌های آموزشی مشترک برای اخذ مدرک تحصیلی مشترک؛ انجام طرح‌های پژوهشی مشترک میان اعضای هیات علمی و پژوهشگران دو دانشگاه و ... از جمله مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه به شمار می‌روند.  

21 07 2024

تأکید بر برنامه محوری و داشتن چشم انداز، در بازدید رئیس دانشگاه گیلان از دانشکده‌های علوم پایه، شیمی و علوم ریاضی

رئیس دانشگاه گیلان صبح امروز به همراه جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه از اماکن آموزشی و پژوهشی دانشکده‌های علوم‌پایه، شیمی و علوم‌ریاضی بازدید کرد و از نزديک در جريان روند فعاليت این دانشکده‌ها قرار گرفت و پس از آن در نشستی که با حضور مدیران این دانشکده‌ها برگزار شد حضور یافت. دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه این سه دانشکده‌، در قالب یک مجموعه به عنوان پیشانی دانشگاه گیلان است گفت: این ویترین باید در همه ایام مذهبی و ملی از لحاظ بصری در جامعه نمایان باشد. رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به کمبود فضای فیزیکی در این دانشکده‌ها افزود: باتوجه به ماهیت آزمایشگاهی فعالیت دانشکده‌های علوم‌پایه و شیمی و تعداد آزمایشگاه‌ها، در تلاشیم با اتمام ساختمان دانشکده علوم‌پایه در مجتمع مرکزی دانشگاه و نیز ساماندهی فضاهای موجود، مشکلات موجود را مرتفع نماییم. وی با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق و اولویت‌بندی آنها در پیشبرد امور اجرایی دانشکده‌ها تصریح کرد: باید در تمامی زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، عمرانی، کارگاهی، تعمیرات و تجهیزات، آزمایشگاهی، ارتباط با صنعت و... ضمن هماهنگی با نیازمندی گروه‌های آموزشی، چشم‌انداز و برنامه‌های دانشکده‌ها به صورت شفاف مشخص باشد و درخصوص اقدامات انجام شده مستندسازی شود. دکتر دوستار با بیان اینکه با تکیه صرف بر بودجه دولتی نمی‌توان به مأموریت‌ها و وظایف دانشگاه به درستی عمل کرد گفت: ظرفیت بودجه دولت محدود است و با بودجه دولتی نمی‌توانیم به همه مأموریت‌ها و وظایف تعریف‌شده عمل کنیم بنابراین دانشکده‌ها باید به دنبال درآمدزایی باشند تا از محل همان درآمدها برای حل مشکلات و برآورده کردن مطالبات خود اقدام کنند. رئیس دانشگاه برای حل چالش مدیریت واحد فضای فیزیکی دانشکده‌های علوم‌پایه، شیمی و علوم‌ریاضی؛ پیشنهاد راه اندازی دانشکدگان علوم را ارائه نمود. رؤسای دانشکده‌های علوم پایه، شیمی و علوم ریاضی نیز در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت و نیازهای دانشکده در زمینه تعمیرات و تجهیزات آزمایشگاهی، فضای فیزیکی آموزشی و پژوهشی، مسائل فرهنگی و... بحث و گفتگو کردند.

20 07 2024

مسئول جدید بسیج اداری کارمندان دانشگاه گیلان معرفی شد

در نشستی که با حضور رئیس دانشگاه گیلان، اعضای شورای بسیج اداری کارمندان دانشگاه و رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان برگزار شد، بهروز کریمیان به عنوان مسئول بسیج اداری کارمندان دانشگاه گیلان منصوب و از تلاش‌های علی‌اکبر حسین‌خواه مسئول پیشین این مجموعه تقدیر شد. دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه گیلان در این نشست ضمن تشکر از تلاش‌های علی‌اکبر حسین‌خواه مسئول پیشین بسیج اداری کارکنان دانشگاه، برای بهروز کریمیان آرزوی توفیق نمود.  رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به این جمله امام راحل که بسیج شجره طیبه است، گفت: تبیین جایگاه بسیج در کلام امام خمینی (ره) جمله حکیمانه ای است که بار معنایی زیادی برای ما دارد.  وی با تأکید به اهمیت نقش بسیج در پیشبرد امور افزود: هم‌افزایی بسیج کارمندان در کنار بسیج استادان و دانشجویان در دانشگاه می‌تواند منجر به جهاد تبیین، جهاد علمی، جهاد خدمت و امیدآفرینی در سطح دانشگاه و جامعه شود. 

20 07 2024

رئیس دانشگاه گیلان در نشست با اعضای شورای صنفی کارمندان: شورای صنفی به عنوان بازوی مشورتی مجموعه مدیریتی دانشگاه است

عصر امروز نشست رئیس دانشگاه گیلان با اعضای پنجمین دوره شورای صنفی کارمندان دانشگاه گیلان در اتاق شورای حوزه ریاست برگزار شد که در این نشست درخصوص مسائل مرتبط با کارمندان دانشگاه در زمینه‌های اداری، رفاهی و... بحث و گفتگو شد.  دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه گیلان در این نشست با تاکید بر اینکه شورای صنفی به عنوان بازوی مشورتی مجموعه مدیریتی دانشگاه در ارائه ایده‌ها و دیدگاه‌ها است گفت: ارائه راهکارهای بهینه در راستای حل مشکلات مرتبط با منابع انسانی بسیار راهگشا است اما با توجه به محدودیت‌هایی که در ساختارها، منابع مالی، منابع انسانی و... وجود دارد شاید نشود انتظارات را به صورت صد در صدی برآورده کرد. رئیس دانشگاه گیلان ضمن مهم خواندن نقش شورای صنفی در راستای تحکیم روابط سازنده و پویا بین کارمندان و مدیران دانشگاه، یکی از کارهای اصلی شورا را جمع‌آوری اطلاعات برای تصمیم‌گیری بهتر در حوزه‌های کارمندان دانست و افزود: امنیت شغلی و فکری کارمندان دانشگاه بسیار مهم است و انعکاس دغدغه‌های کارمندان ضروری است.  شایان ذکر است در این نشست مهرداد محمدی دبیر شورای صنفی کارمندان و سایر اعضای شورا نیز به ارائه دیدگاه‌ها و بیان دغدغه‌های کارمندان دانشگاه در زمینه‌های تسهیلات رفاهی، ارزشیابی کارمندان، مسائل مرتبط با بیمه تکمیلی و... پرداختند.