ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته محل های پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399

10 01 2021
کد خبر : 3234985
تعداد بازدید : 112

   ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان کدرشته محل های پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 دانشگاه گیلان، به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان در دانشگاه گیلان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه الزامی است.

برای انجام فرایند‎ ‎ثبت نام‎ ‎‎روی لینک زیر کلیک‎ ‎نمائید‎. ‎ جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز است.

لینک ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی

مرحله 1: دریافت تاییدیه نظام وظیفه برای آقایان

روزهای شنبه مورخ 99/10/27 لغایت دوشنبه مورخ 99/10/29

کلیه پذیرفته شدگان مرد(حتی افرادی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا کارمند و از طلاب حوزه علمیه هستند) قبل از شروع ثبت نام غیرحضوری می بایست از گزینه "درخواست فرم معافیت تحصیلی" نسبت به ارسال درخواست اقدام نمایند. 

دریافت فایل راهنمای درخواست معافیت تحصیلی 

 

 

مرحله2- ثبت نام غیرحضوری

روزهای شنبه مورخ 99/10/27 لغایت دوشنبه مورخ 99/10/29

- پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند.

  دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن

نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی برای پذیرفته شدگان مقطع ارشد

نمونه فرم معدل (برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که از تاریخ 99/08/01 به بعد از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده و یا حداکثر تا تاریخ 99/11/30 فارغ‌التحصیل خواهند شد)

- در شروع ثبت نام غیرحضوری لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز مبلغ 470000 ریال (چهل و هفت هزار تومان) بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل، مدارک اسکن شده را بارگذاری و نیز کلیه فرم های تعهد را تایید نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه" ارسال جهت بررسی" را نیز انتخاب نمایند .

- پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند.

در صورت تایید ثبت نام غیرحضوری توسط کارشناس دانشکده، دانشجو در پایان این مرحله شماره دانشجویی و رمز ورود خود را جهت استفاده از سامانه امورآموزشی دانشگاه دریافت ‏می‌نماید. سپس موارد ذیل را پیگیری نمایند:

نکات مهمی که لازم است پذیرفته شدگان توجه نمایند. دریافت فایل

سایر اقداماتی که لازم است در طی فرایند ثبت نام غیرحضوری و تا قبل از ارائه اصل مدارک به دانشگاه گیلان انجام شود:

1-واریز پیش پرداخت شهریه برای پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز، پیگیری ثبت انتخاب واحد درسی و شرکت در کلاسها طبق نکات مهم اشاره شده در بند فوق

 مبلغ پیش پرداخت شهریه برای دانشجویان دوره های نوبت دوم و مجازی: 15,000,000 ریال (پانزده میلیون ریال) و برای دوره پردیس خودگردان 35,000,000 ریال(سی و پنج میلیون ریال) است.

 دانشجویان شاهد و ایثارگر و دانشجویان  بورسیه (شهریه پرداز) باهماهنگی حسابدارمربوطه

2- درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع قبل

 لازم است دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی مجددا به سامانه امور آموزشی دانشگاه به آدرس sada.guilan.ac.ir مراجعه نموده و از گزینه مکاتبات اداری/فرم های درخواست/ اخذ تاییدیه مدرک پایه، اطلاعات مربوطه را مطابق راهنمای سامانه تکمیل و نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.

  • الصاق فایل اسکن شده مدرک تحصیلی مقاطع مورد نظر، به درخواست تاییدیه الزامی است.
  • پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد که مدرک کارشناسی آنان ناپیوسته است لازم است فرم های یادشده را برای مقاطع کارشناسی و کاردانی به طور جداگانه تکمیل و ارسال نمایند.

- مدارک زیر مربوط به پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا قبل از انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیل جاری واصل یا توسط پذیرفته شدگان ارائه شود. در غیر این صورت از ثبت نام آنان جلوگیری خواهد شد.

-  ریز نمرات و تاییدیه تحصیلی دوره کارشناسی

- ریزنمرات و تاییدیه تحصیلی دوره کاردانی (مربوط به پذیرفته شدگانی که مقطع کارشناسی آنان ناپیوسته است).

3- تکمیل پرسشنامه فرهنگی

لینک تکمیل پرسشنامه الکترونیکی فرهنگی

4-تکمیل کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم براساس لینک های زیر

سامانه سلامت روان   

سامانه سلامت جسم  

5- اطلاعیه اداره خوابگاه ها

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی جدیدالورود در تمامی مقاطع تحصیلی سال 1400-1399 می رساند: به دلیل ضرورت مقابله با  شیوع بیماری کرونا و هچنین ارائه مجازی تمامی دروس دانشگاه در ترم جاری، امکان اسکان در خوابگاه های دانشجویی وجود ندارد و سلف سرویسها نیز تعطیل است.

6- برای دریافت اطلاعیه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر اینجا کلیک کنید.

7-سایر موارد

7-1-موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل کارشناسی و کاردانی(در صورت وجود) پذیرفته‌شدگان باید با اطلاعاتی که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و یا شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است که در غیر این صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.

7-2- همه پذیرفته شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تایید حداکثر تا تاریخ 99/11/30، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود می‌باشندT در غیراین صورت از آنان ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "کان‌ لم‌ یکن" تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان‌ طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

7-3- نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آنها را به تعداد دلخواه نزد خود نگهدارند.

7-4- لازم است پذیرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل , دقیق در فرم های مربوطه بنویسند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود.

 

 

مرحله3- ارایه و تحویل اصل مدارک

پس از تایید ثبت نام الکترونیکی لازم است دانشجویان محترم با مراجعه به  شعب پستی  سراسر کشور نسبت به ارسال مدارک مقطع قبلی به شرح  ذیل  اقدام نمایند :

  1. اصل دانشنامه یا اصل گواهی موقت کارشناسی  یا اصل گواهی سطح 2حوزه علمیه

(مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی)

2. اصل فرم معدل تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک کارشناسی که میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده تا تاریخ 99/07/30 در آن قید شده است (برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که از تاریخ 99/08/01 به بعد فارغ التحصیل شده و یا حداکثر تا تاریخ 99/11/30 فارغ‌التحصیل خواهند شد)

نکات مهم

  1. حضور شخص دانشجو جهت ارائه مدارک به شعب پستی الزامی است.
  2. هنگام مراجعه به شعب پست همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه جهت احراز هویت  الزامی می باشد.
  3. نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آنها را به تعداد دلخواه نزد خود نگهدارند.
  4. بر روی پاکت دریافتی از پست، مقطع، نام رشته تحصیلی و دانشکده مربوطه (با درج کد پستی دانشکده) ذکر شود.
  5. در  نگهداری رسید دریافتی از پست دقت لازم را به عمل آورند.
  6. جهت مشاهده وضعیت مدارک ارسالی کد 16 رقمی دریافتی از پست را در لینک ذیل وارد نمایند: https://tracking.post.ir
  7. پس از حصول اطمینان از وصول مدارک به دانشگاه گیلان از طریق لینک فوق با مراجعه به سامانه امور آموزشی دانشگاه و از طریق کارتابل خود از وضعیت وصول مدرک به کارشناس مربوطه اطمینان حاصل فرمایید.
  8. مهلت ارسال مدارک تا تاریخ 1399/12/20 می باشد.
  9. درصورت عدم وصول مدارک در موعد مقرر(1399/12/20) و یا ارسال مدارک به صورت ناقص، مسئولیت عواقب ناشی از آن برعهده دانشجو خواهد بود.

آدرس پستی دانشکده های دانشگاه گیلان

چک لیست اداره پست

 

 

جهت مشاهده شماره تماس کارشناسان مربوطه اینجا کلیک نمائید.

            

با آرزوی موفقیت

امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

22 06 2024

مدیران پنج گروه آموزشی منصوب شدند

بنا به پیشنهاد رؤسای دانشکده های مهندسی مکانیک، منابع طبیعی، فنی و مهندسی شرق گیلان و علوم کشاورزی طی احکام جداگانه ای از سوی سرپرست دانشگاه گیلان، دکتر حامد محدث دیلمی به سمت مدیر گروه آموزشی حرارت و سیالات دانشکده مهندسی مکانیک، دکتر مهرداد نیکوی به سمت مدیر گروه آموزشی جنگلداری دانشکده منابع طبیعی، دکتر مجتبی مرادی به سمت مدیر گروه مهندسی صنایع دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان، دکتر فاطمه رحیمی اجداد به سمت مدیر گروه آموزشی مهندسی بیوسیستم و دکتر بهنام شفیعی ثابت به سمت مدیر گروه آموزشی مهندسی آب دانشکده علوم کشاورزی منصوب شدند. شایان ذکر است پیش از این دکتر جواد محمودی مهر، دکتر ایرج حسن زاد، دکتر سید حسین پیمان، دکتر سید امین بدری و دکتر افشین اشرف زاده به ترتیب مسئولیت گروه های حرارت و سیالات، جنگلداری، مهندسی بیوسیستم، مهندسی صنایع و مهندسی آب را عهده دار بودند. روابط عمومی دانشگاه گیلان ضمن تقدیر از تلاش های مدیران گروه پیشین، برای مدیران گروه های جدید منصوب شده آرزوی موفقیت می نماید.

19 06 2024

اولین جلسه شورای راهبردی دانشگاه گیلان تشکیل شد

به منظور تدوین، به‌روزرسانی، اجرا و پایش برنامه راهبردی دانشگاه ها و پیرو ابلاغ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص شکل‌گیری شورای راهبردی دانشگاه‌ها، اولین جلسه شورای راهبردی دانشگاه با حضور سرپرست دانشگاه و اعضای شورای مذکور در اتاق شورای حوزه ریاست برگزار شد. دکتر محمد دوستار سرپرست دانشگاه گیلان در این جلسه به تشریح اقداماتی که باید در شورای راهبردی دانشگاه به آن توجه شود پرداخت و اعضای شورای راهبردی دانشگاه نیز به بیان نظرها و دیدگاه های خود پرداختند. مهمترین هدف شورای راهبردی استفاده از خرد جمعی و نظر خبرگان، افزایش مشارکت ذینفعان اصلی موسسه در تدوین، اجرا و پایش سند برنامه راهبردی، ایجاد همسویی و هماهنگی بین سند برنامه راهبردی با سایر برنامه ها و واحد های موسسه، عملیاتی نمودن اهداف موجود در اسناد فرادستی در خصوص علم، فناوری و نوآوری و تلاش در جهت تحقق اولویت های پنجگانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.  تدوین و بروز رسانی برنامه راهبردی موسسه، پیگیری ایجاد زیر ساخت های ارزیابی و تدوین برنامه عملیاتی برای اجرایی کردن برنامه و سند راهبردی، ارائه سازوکارهای پایش برنامه راهبردی و ارایه گزارش حداقل 3 ماهه در این خصوص، رصد و اعتبار سنجی گزارش درصد اجرایی شدن برنامه راهبردی برای ارائه به شورای موسسه، کمیته آمایش آموزش عالی، هیات امنای موسسه و دفتر مربوطه در وزارت، فرهنگ سازی جهت برنامه محور کردن و تفکر راهبری در مجموعه، فعال کردن کار گروه های پژوهشی، آموزشی، نظارت و ارزشیابی و سایر کارگروه های مورد نیاز برای مدیریت بهتر برنامه راهبردی موسسات بر اساس خرد جمعی و مشارکت کلیه عوامل اجرایی با نگاه تحول گرایانه نیز از جمله وظایف شورای راهبردی است.

19 06 2024

سرپرست دانشگاه در مراسم گرامیداشت روز بسیج استادان: بسیج درخت تنومدی برای خدمت رسانی به جامعه است

گرامیداشت روز قشر بسیج استادان با حضور سرپرست دانشگاه گیلان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان و جمعی از استادان بسیجی استان در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.  دکتر محمد دوستار سرپرست دانشگاه گیلان در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران افزود: بسیج یکی از نوآوری های امام راحل بود که هم اکنون به درخت تنومدی برای خدمت رسانی در جامعه تبدیل شده است.  وی با اشاره به چندوجهی بودن بسیج در جامعه تصریح کرد: بسیج متعلق به قشر خاصی نیست و به جغرافیای خاصی تعلق ندارد و باتوجه به نیاز جامعه در مسائل فرهنگی، سازندگی، دفاعی، علمی و... در همه زمان ها و مکان ها برای حل مشکلات جامعه متبلور می شود.  سرپرست دانشگاه با بیان اینکه اکنون در جنگ ترکیبی به سر می بریم افزود: لازمه مبارزه با جنگ ترکیبی جهاد است که رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را اقدامی قطعی و فوری برای مبارزه با دشمنان دانسته اند. وی با اشاره به اینکه مطالبه مقام معظم رهبری جهش تولید است تأکید کرد: یکی از عرصه های جهاد تبیین توسط استادان دانشگاهی، ایجاد شرکت های دانش بنیان است که این فرصت مناسبی برای تبیین نقش آفرینی های اساتید بسیجی در عرصه تولید و صنعت خواهد بود.  دکتر دوستار با بیان اینکه بسیج به دنبال خدمت بی منت است، یکی از راه های نیل به مطالبات مقام معظم رهبری را همکاری و همفکری دانشگاهیان دانست و تصریح کرد: زمانی که متعلق به مردم است نباید صرف تقابل با یکدیگر شود و چنانچه دانشگاه ها نسبت به آگاه سازی اهمیت انتخابات به دانشجویان وارد عمل شوند، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و اثرگذار خواهیم بود.  سرپرست دانشگاه ضمن امیدواری به اینکه دانشگاهیان در عرصه جهاد تبیین بیش از پیش همت گمارند، تحکیم روابط استادان با دانشجویان را منجر به ترویج دستاوردهای انقلاب به دانشجویان و انتشار امیدواری در جامعه دانست.  دکتر حبیبی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت روز بسیج اساتید که با سالروز شهادت شهید چمران آمیخته شده، از مرحوم دکتر رحمدل استاد بسیجی دانشگاه گیلان یاد کرد و گفت: دکتر رحمدل از مفاخر تأثیرگذار در حوزه ادبیات دفاع مقدس بود که در آثار خود به نیکویی بین علم و اخلاق و ایمان پیوند زد.  دکتر حبیبی با بیان اینکه یکی از ویژگی های مهم شهید چمران ولایت مداری و مردم داری بود گفت: تبلور این ویژگی را در شهید آیت الله رئیسی دیدیم همانگونه که ایشان از نزدیک در کنار مردم حضور داشتند و پیگیر حل مشکلات مردم بویژه مردم مناطق محروم بودند.  وی ضمن تأکید بر صداقت گفتار و رفتار شهید آیت الله رئیسی با مردم، ایشان را احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی دانستند که مورد اقبال مردم قرار گرفت و افزود: ارادت خاص شهید آیت الله رئیسی به مردم، یک ارادت کاملاً قلبی، واقعی و دو طرفه بود که شاهد وداع باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان بودیم.  دکتر حبیبی با اشاره به ظرفیت های جامعه دانشگاهی برای ترویج گفتمان جامعه به سمت مطالبات مقام معظم رهبری گفت: در حوزه جهاد تبیین، انتظارات از اساتید فرهیخته بیش از سایرین است زیرا با تربیت نیروهای جوان و آینده ساز کشور، فرصت مناسبی برای پرورش نیروهای همتراز انقلاب اسلامی خواهند داشت که برای رشد و تعالی کشور اثرگذار باشند.  مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان ضمن اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک رویداد سیاسی بزرگ کشور گفت: پشتیبانی رأی آحاد مردم برای انتخاب رئیس جمهور می تواند نخبگانی شایسته را در مسیر رشد و تعالی کشور سوق دهد.  گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی استادان بسیجی تجلیل به عمل آمد. 

18 06 2024

به میزبانی دانشگاه گیلان، نشست ستاد انتخابات دانشگاهیان استان گیلان تشکیل شد

نشست ستاد انتخابات دانشگاهیان استان گیلان با موضوع هم‌اندیشی و تبیین اهمیت انتخابات برای مشارکت حداکثری اقشار جامعه با حضور رؤسا، مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان گیلان، در اتاق شورای حوزه ریاست دانشگاه گیلان برگزار شد. دکتر محمد دوستار سرپرست دانشگاه گیلان و رئیس ستاد انتخابات دانشگاهیان استان در این نشست، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور در معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر ضرورت و اهمیت امر انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد. سرپرست دانشگاه گیلان گفت: دانشگاه‌ها با توجه به نقش مرجعیت علمی خویش و با واکاوی و تبیین اندیشه‌های والای امامین انقلاب، می‌توانند نقش مؤثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایفا نمایند. دکتر دوستار با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می تواند مکمل و تضمین کننده امنیت کشور باشد خاطرنشان کرد: رسالت ستاد دانشگاهیان، تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش مشارکت و انتخاب اصلح در انتخابات است. شایان ذکر است در این نشست هر یک از رؤسای دانشگاه‌ها ،مسئولین نهاد رهبری، معاونان فرهنگی و اجتماعی و مسئولان بسیج استادان و دانشجویی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مجموعه خود، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظراتشان را در راستای تقویت راهکارهای افزایش نقش دانشگاهیان در ترغیب جامعه به مشارکت حداکثری در انتخابات، بیان کردند.

16 06 2024

شعبه دوم آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان در پنجره تجارت گمرک آستارا راه اندازی شد

با هدف گسترش ارائه خدمات تخصصی و دانش بنیان در سطح ملی و بین المللی با رویکرد تنوع بخشی به مقوله برندسازی، متنوع سازی درآمدهای اختصاصی دانشگاه و برطرف نمودن نیازهای توسعه تجارت فرامرزی استان گیلان، شعبه دوم آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان در پنجره تجارت گمرک آستارا راه اندازی شد. دانشگاه گیلان ضمن استقرار دفتری در پنجره واحد تجارت گمرک مرزی شهرستان آستارا، با فراهم نمودن زیرساخت های مربوطه و استقرار الزامات مدیریتی و فنی، شعبه دوم آزمایشگاه مرکزی دانشگاه را جهت ارائه خدمات دانش بنیان در حوزه های متنوع مانند: شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، مواد معدنی، غذایی و کشاورزی، پلیمر، فلزات، الیاف، مشتقات نفتی و ... راه اندازی کرد. این مجموعه، با توجه به کسب صلاحیت های مختلف از مراجع ذیصلاح، ضمن برخورداری از کارشناسان توانمند و نمونه کشوری و همچنین ده ها دستگاه استراتژیک و پرکاربرد در حوزه های تخصصی؛ توانمندی ارائه خدمات علمی و دانش بنیان و نیز آمادگی عقد قرارداد و ارائه خدمات به تجار، شرکت های صنعتی و دستگاه های اجرایی استان، کشور و بین الملل را دارد.