دومین جلسه هیات ممیزه دانشگاه با تعیین اعضای کمیسیون های تخصصی برگزار شد

25 10 2022
کد خبر : 3195504
تعداد بازدید : 748
دومین جلسه هیات ممیزه دانشگاه گیلان از دوره جدید صبح امروز چهارشنبه 4 آبان 1401 با حضور مشاور رییس مرکز در امور هیاتهای ممیزه و‌ هیات های امنا وزارت عتف در اتاق شورای حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر عبدالحسین طاهری مشاور رییس مرکز در امور هیاتهای ممیزه و‌ هیات های امنا وزارت عتف در این نشست در ارتباط با دستورالعمل تشکیل هیات ممیزه که فروردین امسال ابلاغ شد توضیحاتی ارائه کرد و در مورد کلیات ایین نامه ارتقا، بررسی پرونده ها و نحوه بازبینی برای پرونده هایی که موفق به کسب رای موافق از هیات ممیزه نمی شوند به ارائه توضیحات پرداخت.
دکتر طاهری در ادامه در ارتباط با سیاست های وزارت علوم‌ درخصوص استفاده از نیروهای متخصص و‌ جوان تاکید کرد و ترکیب اعضای کمیسیون ها در دوره جدید را با این نگاه خوب توصیف نمود.
وی همچنین پیشنهاد کرد با برگزاری کارگاه های آموزشی، اطلاعات لازم درخصوص ارتقا، تبدیل وضعیت و قوانین مربوطه به اعضای هیات علمی داده شود.
در ادامه این جلسه تعیین اعضای کمیسیون های تخصصی در دستور کار قرار گرفت که اعضای ده کمیسیون تخصصی مشخص شدند و تعیین اعضای دو کمیسیون تخصصی علوم انسانی۲ و علوم انسانی۳ به جلسه آینده موکول شد.

 

اعضای کمیسیون های تخصصی 

 

دستورالعمل تشکیل هیات ممیزه 


دسته بندی :
خبرها