رویداد استارتاپی "ایده شو" برگزار شد

12 03 2019
کد خبر : 3198669
تعداد بازدید : 585

رویداد استارتاپی – ایده شو- به همت دانشگاه گیلان و همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان در محل تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید.

مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه در این خصوص اظهار داشت: رویداد های استارتاپی با هدف ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی تلاش دارد تا صاحبان ایده را گرد هم آورده و با اتصال آنان به بخش سرمایه گذاری در حوزه های مختلف، کسب و کار اجتماعی و تبدیل ایده به تجاری سازی را رونق ببخشد. به همین منظور مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه با تعریف و راه اندازی سامانه ثبت طرح ایده در سایت مرکز رشد دانشگاه امکانی را فراهم نمود تا دانشجویان و کلیه افراد دارای ایده بتوانند در این سامانه اقدام به ارائه طرح و ایده نمایند. به طوریکه در ماه گذشته از 50 شرکت کننده در سامانه 43 ایده در زمینه هایی مانند: انرژی، کشاورزی، ورزش و سلامت، گردشگری و محیط زیست در سامانه ثبت و در روز سه شنبه مورخ 21 اسفند، توسط هیات داوران (تخصصی و تجاری سازی) و اعلام نظر حاضرین در سالن، مورد ارزیابی قرارگرفتند.

دکتر وحید متقی طلب در ادامه به فرآیند اجرایی طرح ایده توسط صاحبان ایده اشاره داشت و افزود: صاحب ایده در مدت زمان 3 دقیقه فرصت پیدا می کرد به تبیین ایده پرداخته و در پایان آن به مدت 2 دقیقه برای پاسخگویی به سئوالات داوران و یا حاضرین در جلسه به ویژه سرمایه گذاران زمان در اختیار داشت.

در پایان این رویداد امتیازات و آرای داوران صورتجلسه و در نهایت به 10 ایده برتر در بخش داوری و 1 ایده به عنوان منتخب حضار به رسم یادبود تندیس، لوح تقدیر و جوایزی اهدا گردید.


دسته بندی :
خبرها