زمان تخلیه و تحویل خوابگاه های دانشجویی

30 06 2019
کد خبر : 3197964
تعداد بازدید : 690

قابل توجه دانشجویان گرامی:


1-    فعالیت خوابگاههای دانشجویی دانشگاه تا روز شنبه 98/4/15 خواهدبود.
(فقط دانشجویانی که فارغ التحصیل هستند می توانند جهت شرکت در مراسم جشن فارغ التحصیلی حداکثر تا تاریخ 98/4/18 در خوابگاه ها حضور داشته باشند.)
2-    قبل از ترک خوابگاه نسبت به نظافت کلی (اتاق، تراس و کمدها) تسویه حساب داخلی و تحویل کلید اتاق، با مراجعه به مسئول خوابگاه  اقدام نمایید.
3-    یخچال ها را خاموش کرده وکاملاً تمیز و خشک نمایید، درب آن را باز گذاشته و دو شاخه آن را از پریز خارج کنید.
4-    قبل از ترک اتاق، پنجره و درب بالکن ها را بسته و لامپ ها و دیگر وسایل برقی  را خاموش کنید.
5-    مسئول هر اتاق (آخرین نفر هر اتاق) مسئولیت تسویه حساب کلی اتاق را بر عهده دارد.
6-    بدیهی است پس از تاریخ مقرر از تردد دانشجویان در خوابگاهها جلوگیری به عمل می ‏آید و تسویه حساب انجام نخواهد شد و جریمه مربوطه برای این افراد ثبت خواهد شد.
7-    دانشجویان می توانند وسایل شخصی خود را داخل گونی های سربسته قرار داده به انبار خوابگاه (بنت الهدی و میرزا کوچک خان) تحویل دهند و رسید دریافت نمایند. در غیر اینصورت وسایل جامانده در اتاقها به عنوان وسایل اضافی و اسقاطی تلقی شده، جمع آوری و معدوم می‏شوند‏. عودت لوازم تحویلی هم فقط در هنگام شروع سال تحصیلی جدید خواهد بود.


توجه:
1-    از قراردادن اشیاء قیمتی، در داخل گونی اکیداً خودداری نمایید، زیرا در صورت مفقود شدن اشیاء قیمتی، مسئولیت آن فقط به عهده شخص دانشجو خواهد بود و هیچکس مسئولیتی در مورد این گونه اشیاء نخواهد داشت.

تذکر:
در صورت عدم تحویل اتاق و تسویه حساب داخلی خوابگاه تا تاریخ 98/4/15، هرگونه مسئولیتی به عهده دانشجو بوده و مسئولین خوابگاه ها موظفند بر اساس ضوابط و مقررات عمل نمایند.


اداره خوابگاههای دانشجویی دانشگاه گیلان


دسته بندی :
اطلاعیه