زمان ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده نیمه متمرکز 92 مقطع کارشناسی(جدید)

03 02 2014
کد خبر : 3302724
تعداد بازدید : 278
ضمن عرض تبریک به تمامی دانشجویان جدید که در مقطع کارشناسی نیمه متمرکز دانشگاه گيلان پذیرش شده اند برای این عزیزان آرزوی موفقیت و نیل به قله های بلند دانش و خردورزی داریم.

ثبت نام از پذيرفته شدگان در دو مرحله و  به دو صورت اينترنتی (ثبت مشخصات و اسکن مدارک) و حضوری (تحويل مدارک اسکن شده) صورت می گيرد.

 

پذیرفته شده گرامی لطفا قبل ازپرسش سوالات به صورت حضوری یا تلفنی جهت ثبت نام حتما  اطلاعیه های زیر را به طور کامل مطالعه فرمایید:

 

برای اينکه نرم افزار تحت وب سما بدون اشکالات سيستمی مربوط به Browser کارائی بهتری داشته باشد از نسخه Internet Explorer 6.0, 7.0, 8.0, 9.0 استفاده کنيد. برای استفاده از Internet Explorer 10.0 در منوی Tools وضعيت Compatibilty View را فعال نمائيد.

 

زمان ثبت نام اینترنتی :  از سه شنبه مورخ 15/11/ 92  تا  جمعه مورخ 18/11/92

 زمان ثبت نام حضوری و تجویل اصل مدارک :  از یکشنبه مورخ 20/11/ 92  تا  دوشنبه مورخ 21/11/92

 

پذيرفته شده لازم است به سامانه ثبت نام اينترنتي مراجعه (با کد کاربری کدملی و رمز عبور شماره داوطلبی) و نسبت به تکميل اطلاعات خواسته شده و اسکن مدارک اقدام و تا دريافت کد رهگيری مراحل ثبت نام را ادامه دهند و فرم های ثبت نامی را نيز از سايت دانلود کرده و آن را تکميل و به همراه کد رهگيری هنگام تحویل مدارک ارائه دهند.

 

در صورتی که کد ملی شما با صفر آغاز می شود و نمی توانید وارد سامانه شوید کد ملی را با صفر قبل از آن  و یا بدون صفرهای قبل از آن امتحان نمایید .

 

انتخاب واحد پذیرفته شدگان ثبت نام نموده ورودی 92 توسط آموزش دانشکده صورت می گیرد .جهت اطلاع از زمان کلاس ها  می توانید به آموزش دانشکده خود مراجعه فرمایید. لذا به دانشجویان جدیدالورود اکیدا توصیه می شود از انتخاب واحد اینترنتی خودداری نمایند.در صورت انتخاب واحد  و یا حذف و اضافه توسط پذیرفته شدگان جدیدالورود به صورت اینترنتی، دروس ایشان حذف خواهد شد.

 

 دسترسی به سامانه امور آموزش تا پایان سال جاری  برای پذیرفته شدگان ثبت نام شده امکان پذیر نمی باشد و جهت آپلود عکسها باید از فایل های اسکن شده بانوع JPG  یا JPEG با حجم زیر 100 کیلو بایت استفاده نمایید.

 

 آقایانی که در سال جاری آخرین مدرک تحصیلی خود خودرا اخذ نموده  و از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند می توانند به جای مدرک نظام وظیفه آخرین مدرک تحصیلی (با ذکرتاریخ فراغت از تحصیل) را آپلود نمایند.

 

دانشجویان شاهد و ایثارگر  پس از تحویل مدارک به آموزش دانشکده، باید جهت تشکیل  پرونده به ستاد شاهد و ایثارگر واقع در سازمان مرکزی شماره 2 مراجعه نمایند.

 

پذیرفته شدگانی که دارای مدرک دیپلم نظام قدیم می باشند می توانند به جای مدرک پیش دانشگاهی مدرک دیپلم نظام قدیم خودرا آپلود نمایند.

 در ضمن شروع کلاس ها از 20 بهمن ماه خواهد بود و دانشجويانی که کد رهگیری دریافت نموده اند، می توانند جهت اطلاع از زمان و مکان برگزاری کلاسها به آموزش دانشکده ها مراجعه نمايند.

محل ثبت نام رشته های دانشکده  علوم ورزشی: رشت - کيلومتر 6 جاده رشت - قزوين - دانشکده علوم ورزشی. شماره تماس 01316690685 - کدپستی 1438- 41635

محل ثبت نام رشته های دانشکده معماری : رشت - کيلومتر 5 جاده رشت - قزوين - دانشکده معماری . شماره تماس 01316690553 - کدپستی3988-41635

 

 قابل توجه دانشجويان شبانه:

دانشجويان شبانه لازم است مبلغ 3000000ریال (معادل سيصد هزار تومان)به طور علی الحساب به شماره حساب 882910032 به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه گيلان واريز  و به هنگام تحويل مدارک ، اصل فيش را به حسابدار دانشکده محل تحصيل ارائه نمايند و پس از ممهور  به مهر نمودن نسخه پرداخت کننده به آموزش دانشکده مراجعه نمايند.

 

مدارک لازم برای ثبت نام  حضوری:

1)   اصل شناسنامه عکس دار وتعداد3 سری تصويراز تمام صفحات آن (برای مشمولين نظام وظيفه6 سري).

2)   4 برگ از تصویر کارت ملی(پشت و رو).

3)   8 قطعه عکس 4×3 (برای مشمولين نظام وظيفه 10 قطعه عکس).

4)   اصل يا گواهی موقت عکس دار پيش دانشگاهی و تعداد 4برگ از تصوير آن و برای دارندگان مدرک    کاردانی پیوسته اصل یا گواهی موقت کاردانی و تعداد 4برگ از تصویر آن.  

5)   اصل يا گواهی موقت عکس دار ديپلم نظام جديد و تعداد2 برگ از تصوير آن.

6)    کارنامه سه ساله نظام جديد و تعداد 2برگ از تصوير آن.

7)     پذيرفته شدگان دارای ديپلم نظام قديم لازم است اصل یا گواهی موقت ديپلم و تعداد 4برگ از تصوير آن، اصل دوسال ماقبل دیپلم و تعداد 2برگ از تصويرآن ارائه نمايند.

8)    1 برگ از تصویر کارنامه آزمون سراسری.( منظور کارنامه زمان انتخاب رشته که درصدهای دروس درج شده است.)

9)    درخواست تاييديه تحصيلی  با توجه به حضور نماينده اداره پست در محل ثبت نام ، در اين دانشگاه انجام می گيرد لذا از پذیرفته شدگان این دانشگاه تقاضا  می شود از درخواست تاییدیه پیش دانشگاهی(بدلیل اشتباه در تکمیل آن) در خارج از دانشگاه جداً خودداری نمايند.

10)  پذيرفته شدگانی که در سال های قبل دانشجو بوده و بعد از انصراف و اخراج مجدداًً در آزمون شرکت کرده اند لازم است اصل برگ انصراف و يا اخراج از دانشگاه قبلی را به آموزش دانشگاه تحويل نمايندو برای دانشجويان ( آقا) علاوه بر مدارک اعلام شده وضعيت نظام وظيفه نيز لازم است از دانشگاه قبلی اخذ گردد.

11)  اصل فيش واریزی به مبلغ 120,000 ريال (معادل دوازده هزار تومان) بابت کارت دائم دانشجويی به شماره حساب 882910032 (بانک تجارت) برای دانشجویان دوره های روزانه  و شبانه.( تحويل در زمان ثبت نام حضوری)

13)   اصل فيش واریزی به مبلغ 130,000 ریال (معادل سیزده هزار تومان) بابت بيمه حوادث به شماره حساب
 10024 8829 (بانک تجارت) به نام درآمد های دانشگاه گیلان .( تحويل در زمان ثبت نام حضوری به باجه امور دانشجویی)

و اصل فيش واریزی به مبلغ 50,000  ریال (معادل پنج هزار تومان) برای دانشجويان دوره روزانه به شماره حساب  882910032 ( بانک تجارت ) به نام درآمدهای دانشگاه گیلان  .( تحويل در زمان ثبت نام حضوری به باجه امور دانشجویی)

 

توجه: لازم  است فرم های زیر توسط دانشجو از سایت دریافت و پس از تکمیل در روزهای ثبت نام  تحویل داده شود.

فرم شماره 1

 فرم اخذ تعهد شبانه

فرم تأییدیه تحصیلی (توضیح در  بند 9 مدارک لازم)

فرم تعهد راهيابی به دانشگاه


ارائه کد رهگيري، فرم های تکميل شده ثبت نامي، اصل و تصاوير مدارک اسکن شده و اصل فيش های پرداختی هنگام تحويل مدارک الزامی می باشد، لذا به دانشجويان محترم توصيه می شود، قبل از مراجعه حضوری نسبت به دريافت و پرنمودن فرم های ثبت نامی اقدام نمايند.

 

دسته بندی :
اطلاعیه

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

27 08 2022

ترجمه کتاب سیستم ها و تجهیزات تکنولوژی فرایند توسط عضو هیات علمی دانشگاه گیلان

کتاب سیستم ها و تجهیزات تکنولوژی فرایند ترجمه دکتر ناز چائی بخش لنگرودی عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه گیلان و لیلا ارشادی افشار، ریحانه رحیم‌پور لنگرودی و سید مهدی میرباهوش توسط اداره چاپ و نشر دانشگاه گیلان منتشر شد. این کتاب ترجمه چاپ سوم این اثر تألیف دکتر چارلز ای توماس است که نتیجه سال‌ها تحقیق وی در زمینه تکنولوژی فرایند و آموزش تکنسین‌ها و کتابی منحصربه‌فرد برای تقویت استراتژی‌های یادگیری دانشجویان است. این کتاب شامل موضوعات کاربردی مورد استفاده در صنایع بوده و در آن با استفاده از تصاویر و دیاگرام‌های مفید و اطلاعاتی کاملاً به‌روز در زمینه سیستم‌ها و تجهیزات صنعتی، به افزایش اطلاعات و دانش مخاطبین پرداخته شده است. این کتاب با توجه به مطالب مندرج در آن، مرجع بسیار خوبی برای تکنسین‌های شاغل در صنایع و افرادی است که در حال یادگیری اصول و مفاهیم تکنولوژی فرایند هستند تا به آسانی با سیستم ها و عملیات واحدهای فرایندی نظیر مبدل‌های حرارتی، برج‌های خنک‌کن، برج های تقطیر، دیگ‌های بخار، ابزار دقیق، کوره‌ها، راکتورها و ... آشنا شوند. همچنین این کتاب به‌عنوان یک کتاب درسی برای دوره کارشناسی در رشته‌های مهندسی توصیه می‌شود.  

09 08 2022

موفقیت نشریات علمی دانشگاه گیلان در آخرین ارزیابی کمیسیون نشریات وزارت علوم

بر اساس آخرین ارزیابی و رتبه بندی صورت گرفته توسط کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1400، از مجموع 18 نشریه علمی دانشگاه گیلان، 3 نشریه علمی موفق به کسب رتبه "بین المللی" و 2 نشریه موفق به کسب رتبه "الف" شده اند؛ همچنین 12 نشریه علمی حائز رتبه "ب" شده و  یک نشریه رتبه "ج" را به دست آورده است. شایان ذکر است دو نشریه Caspian Journal of Environmental Sciences (CJES) و Journal of Mathematical Modeling (JMM) برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه "بین المللی" شده و نشریه "علوم و تحقیقات بذر ایران" برای سومین سال متوالی رتبه "الف" را از آن خود کرده است، همچنین نشریه "تحقیقات تولیدات دامی" برای دومین سال متوالی رتبه "الف" را به دست آورده و نشریه انگلیسی زبان Journal of Algebra and Related Topics برای اولین بار مورد ارزیابی کمیسیون قرار گرفته و رتبه "بین المللی" را کسب نموده است. روابط عمومی دانشگاه گیلان این موفقیت علمی را به کلیه دست اندرکاران، عوامل اجرایی، اعضای گروه دبیران نشریات فوق الذکر و جامعه دانشگاهی دانشگاه گیلان تبریک می گوید.   قابل ذکر است علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://journals.guilan.ac.ir اطلاعات تکمیلی در خصوص هر یک از نشریات را دریافت نمایند.

25 07 2022

قرار گرفتن دانشگاه گیلان در میان برترین های نظام رتبه بندی موضوعی ISC

مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، رتبه بندی دانشگاه های جهان را در سال 2021 بر اساس حوزه های موضوعی منتشر نمود. در این رتبه بندی 42 دانشگاه از ایران حضور دارند که در حوزه های مختلف موضوعی حائز رتبه شده اند. رتبه دانشگاه گیلان بدین قرار است: حوزه علوم کشاورزی (600-501)، ریاضیات (700-601)، مهندسی عمران (300-251)، مهندسی مکانیک (350-301)، مهندسی مـواد ( 700-601) و کشاورزی، جنگلـداری و شیلات ( 300-251). در این رتبه بندی، کلیه حوزه های موضوعی در 6 رده اصلی و  39 زیر رده قرار می گیرد. 6 رده اصلی در این نظام رتبه بندی عبارت است از: علوم طبیعی، مهندسی و فناوری، علوم پزشکی و بهداشت، علوم کشاورزی، علوم اجتماعی و علوم انسانی. در رتبه بندی موضوعیISC، دانشگاه های هدف به منظور رتبه بندی در هر حوزه موضوعی، دانشگاه هایی هستند که به لحاظ تعداد انتشارات در آن حوزه جزو 700 دانشگاه اول جهان باشند و در بازه زمانی سه ساله، حداقل 150 مدرک در هر حوزه موضوعی منتشر نموده و در پایگاه InCite ثبت شده باشد. این رتبه بندی بر اساس سه معیار کلی پژوهش (70 امتیاز) ، فعالیت های بین المللی (15 امتیاز) و نوآوری(15 امتیاز)  انجام می گیرد. معیار پژوهش به دلیل اهمیتی که دارد بیشترین وزن را به خود اختصاص داده است.