ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان نهايي مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ دانشگاه گيلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذيرفته شدگان در دو مرحله به صورت اينترنتی و حضوری صورت می گيرد.
۱- ثبت نام اینترنتی:
قبل از مراجعه حضوری لازم است پذيرفته شدگان به سامانه ثبت نام اينترنتي (که از ساعت ۸:۰۰ روز چهارشنبه مورخ 1394/12/5 تا ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ 1394/12/6 فعال خواهد بود) مراجعه و نسبت به تکميل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند. پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام اینترنتی، ۴۸ ساعت بعد با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند و در صورت اطمینان از تایید ثبت نام اینترنتی توسط دانشگاه، نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام حضوری طبق برنامه زمانی تعیین شده؛ اقدام نمایند.
ارائه تصویر فرم تائیدیه نهایی ثبت نام ورودی جدید که در آن کلیه تعهدنامه و فرم ها به امضا و اثر انگشت داوطلب رسیده باشد، جهت ثبت نام حضوری الزامی می باشد، لذا به پذیرفته شدگان محترم توصيه می شود قبل از مراجعه حضوری نسبت به تکمیل نمودن فرم های ثبت نامی اقدام نمايند.
توجه: کلیه پذیرفته شدگان دکتری تخصصی سال ۹۵-۱۳۹۴ ضروری است ابتدا مبلغ ۳۶۰۰۰۰ ریال بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه و به صورت آنلاین واریز نمایند.
مدارک و فرم های لازم جهت اسکن برای ثبت نام اینترنتی
-تصویر داوطلب
-تصاویر شناسنامه (کلیه صفحات)، کارت ملی (پشت و رو)، مدرک کاردانی (مخصوص پذیرفته شدگانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته هستند)، مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و مدرک نظام وظیفه (برای آقایان)
– فرم مدرک تحصیلی (برای پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد نمی باشند)- دریافت فرم
– فرم مخصوص معدل (مندرج در دفترچه راهنماي ثبتنام) برای آن دسته از پذيرفتهشدگاني كه در زمان ثبتنام براي شركت در آزمون فارغ التحصیل نبوده اند.دریافت فرم
– مدارک ایثارگری (در صورت وجود)
مدرک نظام وظیفه
۱- تصویر کارت پایان خدمت، کارت معافیت دائم، پزشکی، موارد خاص و کفالت
۲- فارغ التحصیلان ترم آخر می بایست در زمان ثبت نام اینترنتی اسکن تصویر ابطال معافیت تحصیلی را در سامانه قرار دهند و در زمان ثبت نام حضوری جهت اخذ فرم درخواست معافیت به امور مشمولین دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.)
۳-سربازان حین خدمت در زمان ثبت نام حضوری می بایست برای اخذ نامه ترخیص به امور مشمولین دانشکده مراجعه نمایند. این قبیل پذیرفته شدگان می بایست در زمان ثبت نام اینترنتی تصویر نامه ابطال معافیت کارشناسی ارشد را در سامانه قرار دهند.
۴- برگ اعزام به خدمت بدون غیبت که تاریخ اعزام آنها بعد از تاریخ 1394/6/14 باشد.
۵- مشمولین خدمت در سازمان های دولتی،مراکز نظامی و انتظامی یا مراکز تابعه می بایست نامه بلامانع بودن تحصیل را در سامانه قرار دهند.
۲- ثبت نام حضوری:
ضروری است پذیرفته شدگان برای انجام ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده شخصا با توجه به رشته قبولی به همراه مدارک مندرج در این اطلاعیه، روز یکشنبه مورخ ۰۹/۱۲/۹۴ با توجه به برنامه زمان بندی که پس از بررسی ثبت نام اینترنتی توسط کارشناس مربوطه به آنان اعلام خواهد شد؛ به دانشکده مراجعه نمایند.
- عدم مراجعه پذيرفتهشدگان در وقت تعيين شده براي ثبتنام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقي خواهد شد.آدرس محل ثبت نام
ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دوره پردیس خودگردان در پردیس دانشگاه و ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های روزانه و نوبت دوم در محل دانشکده مربوطه انجام خواهد شد.
محل ثبت نام | آدرس | شماره تماس |
دانشکده ادبیات و علوم انسانی | رشت– بزرگراه خلیج فارس-کيلومتر ۵ جاده قزوين– دانشگاه گیلان | ۰۱۳۳۳۶۹۰۴۸۵-۹ |
پردیس دانشگاه | رشت-خیابان ملت | ۰۱۳۳۳۳۲۴۰۴۱۰۱۳۳۳۳۳۵۶۵۳ |
سایر فرم های لازم صرفا برای ثبت نام حضوری
–دریافت فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع(مقاطع) قبل(ویژه فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور) *-اطلاعات دانشجو تایپ و پرینت آن ارائه گردد.
–دریافت فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع(مقاطع) قبل(ویژه فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی و آزاد) *- اطلاعات دانشجو تایپ و پرینت آن ارائه گردد.
۲-۱- مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان
- مبلغ پیش پرداخت شهریه برای پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز
دانشجویان دوره های نوبت دوم و پردیس خودگردان می بایست پس از تکمیل ثبت نام حضوری و تایید کارشناس دانشکده، مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰۰ ریال (معادل چهار میلیون تومان) را به عنوان پیش پرداخت شهریه از طریق سامانه آموزش و پرداخت شهریه بصورت الکترونیکی به حساب دانشگاه واریز نمایند.
- تذکرات مهم:
۴-۱- موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل های مقاطع تحصیلی قبلی پذیرفته شده و نیز عنوان مدرک کارشناسی ارشد پذيرفتهشدگان مقطع دکتری بايد با اطلاعاتی كه قبلاً در زمان ثبتنام و يا شركت در آزمون به سازمان اعلام نموده، يكسان باشد. بديهي است كه در غير اين صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.
۴-۲- از پذيرفتهشدگانيكه حداكثر تا تاريخ 1394/11/30 فارغالتحصيل نشده باشند، ثبتنام به عمل نخواهد آمد و ضمن "كان لم يكن" تلقي شدن قبولي آنانطبق مقررات با آنان رفتار خواهد شد.
۴-۳- دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش دانشکده، می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند.
۴-۴- نظر به اينكه اصل مدرك كارشناسي و کارشناسی ارشد ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط مي شود لازم است پذيرفته شدگان قبل از تحويل، به تعداد دلخواه از آن ها كپي كرده و نزد خود نگهدارند.
۴-۵- لازم است پذيرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،…. و آدرس محل سكونت دائم خود يا خانواده خود را به طور كامل، دقيق و خوانا در فرم هاي مربوطه بنويسند. ضمناً ضروري است در صورت تغيير مشخصات مراتب به دانشکده اعلام شود.
۴-۶- در هرمرحله از ثبتنام و هنگام تحصيل، چنانچه مشخص گردد كه داوطلبي حقايق را كتمان نموده و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نميباشد، قبولي وي«كانلم يكن» تلقي شده و طبق مقررات با وي رفتار خواهد شد.