زمان و نحوه ثبت نام مقطع کارشناسی رشته های با آزمون ( جدید)

17 09 2019
کد خبر : 3249235
تعداد بازدید : 380

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1398 در دانشگاه گیلان، به اطلاع می رساند این اطلاعیه مختص دانشجویانی که از طریق کنکور سراسری در این دانشگاه پذیرفته شده اند می باشد و مشمول متقاضیان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون ) نیست.

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی

شروع ثبت نام اینترنتی از سه شنبه 1398/6/26تا ساعت 23:59 سه شنبه  1398/7/2 از طریق  سامانه ثبت نام اینترنتی  امکان پذیر می باشد.

دانشجویان گرانقدر قبل از ثبت نام اینترنتی باید مدارک مورد نیاز ذیل را تهیه و  با فرمت  JPG  اسکن نمایند:

عکس  ۴×۳، کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی(پشت و رو)، مدارک پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید 3-3-6 ، کارنامه سال دوازدهم ، گواهی پیش دانشگاهی،    کارنامه پیش دانشگاهی، گواهی دیپلم، کارنامه دوره سه ساله (کارنامه کامپیوتری)، گواهی کاردانی پیوسته (ویژه دانشجویانی که با مدرک مذکور در آزمون شرکت کرده اند)، کارت پایان خدمت یا کارت معافیت وِیژه دانشجویانی که دارای کارت های مذکور می باشند.

در ضمن دانشجویان مرد در صورت عدم دریافت وضعیت نظام وظیفه از مدرسه ، در بخش مربوطه مدارک پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید 3-3-6 یا گواهی پیش دانشگاهی را مجددا اسکن نمایید.      

توجه : نیازی به پرینت فرم های ثبت نامی، امضاء و تحویل فرم ها در روزهای ثبت نام حضوری نمی باشد و تایید در سامانه ثبت نام اینترنتی به منزله امضاء دانشجو می باشد.

جهت ورود به سامانه، شماره ملی و یا شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد، لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز 560000 ریال (معادل پنجاه و شش هزار تومان) از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل، مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه ارسال را جهت بررسی کلیک نمایند.

مرحله دوم: ثبت نام حضوری

در صورت اطمینان از بارگذاری صحیح اسکن مدارک با در دست داشتن کلیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در روزهای اعلام شده  در محل ثبت نام حضور بهم رسانید. خواهشمند است برای رعایت رفاه  حال خود و همراهان در خارج از برنامه زمانی اعلام شده  برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نفرمائید.

جهت مشاهده برنامه زمانی ثبت نام حضوری و آدرس مکان های ثبت نام دانشجویان ورودی 1398 دانشگاه گیلان در لینک های ذیل کلیک نمایید:

تاریخ و ساعت مراجعه حضوری (کلیک کنید)

 

مکان های ثبت نام  حضوری پذیرفته شدگان  (کلیک کنید)

 

مدارک مورد نیاز ثبت نام حضوری

1)اصل شناسنامه عکسدار و اصل کارت ملی

2) عکس 2 قطعه (لطفا نام ونام خانوادگی ، نام پدر ، کد ملی و رشته تحصیلی را در پشت عکس یادداشت نمایید).

3)اصل  مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات  دوره دوم متوسطه نظام آموزشی جدید 3-3-6 ، اصل یا گواهی موقت عکس دار پیش دانشگاهی و کارنامه پیش دانشگاهی

4)فرم (602) گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم ویژه نظام آموزشی جدید 3-3-6 ( کارنامه های پایه دهم، یازدهم و دوازدهم که شامل نمرات مستمر و پایانی نوبت اول و دوم هر سال تحصیلی می باشد)

5) کارنامه سه سال آخر دبیرستان(کارنامه کامپیوتری)

6) تصویر رسید ارسال تاییدیه تحصیلی که از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت انجام پذیرفته است. پذیرفته شدگان گرامی لازم است نسبت به درخواست تاییدیه تحصیلی پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه نظام آموزشی جدید 3-3-6 یا  تاییدیه پیش دانشگاهی اقدام نمایند.

7) پذیرفته شدگانی که در سال های قبل دانشجو بوده و بعد از انصراف و اخراج، مجدداً در آزمون سراسری شرکت کرده اند لازم است اصل برگ انصراف و یا اخراج از دانشگاه قبلی را به آموزش دانشگاه تحویل نمایند و پذیرفته شدگان  مشمول ( آقایان) علاوه بر مدارک اعلام شده، وضعیت نظام وظیفه را از دانشگاه قبلی اخذ و ارائه نمایند.

نکات مهم:

1) کلیه پذیرفته شدگانی که در حین گذراندن خدمت سربازی می باشند، لازم است برای انجام امور مربوط به ترخیص در موعد ثبت نام حضوری به مکان های ثبت نام اعلام شده در سایت مراجعه نمایند.

2) حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت نام حضوری الزامی است، درغیر این صورت، ثبت نام صورت نخواهد پذیرفت.

3) لازم است دانشجویان از کلیه مدارک یکسری کپی تهیه نموده و نزد خود نگهداری نمایند. در حین تحصیل مدارک فوق به دانشجویان به هیچ وجه عودت داده نخواهد شد.

قابل توجه دانشجویان نوبت دوم (شبانه)

به اطلاع دانشجویان محترم نوبت دوم (شبانه) می رساند که هنگام مراجعه حضوری جهت انتخاب واحد  مبلغ 6۰۰۰۰۰۰ ریال (معادل ششصد هزار تومان) پیش پرداخت درنظر گرفته شده است که می بایست دانشجو پس از تایید مراحل ثبت نام اینترنتی با شماره دانشجویی و رمز ورود به سیستم (که پس از تایید نهایی ثبت نام اینترنتی در اختیار دانشجو قرار داده خواهد شد) ،  وارد سامانه آموزشی شده و مبلغ مورد نظر را پرداخت نماید. بدیهی است در صورت عدم پرداخت شهریه امکان انتخاب واحد برای دانشجو وجود نخواهد داشت.

ثبت نام خوابگاه

 

شرایط و مهلت درخواست خوابگاه:

بدین وسیله به اطلاع می رساند: دانشجویان روزانه مقطع کارشناسی ورودی سال 98 می توانند تا روز سه شنبه مورخ 98/7/2 به شرح زیر نسبت به ثبت نام و درخواست خوابگاه اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام:

ثبت نام فقط به صورت الکترونیکی بوده و دانشجویان گرامی می توانند از طریق سامانه خدمات دانشجویی معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان http://stu.guilan.ac.ir اقدام نمایند.

نحوه ورود به سامانه الکترونیکی:

1- نام کاربری: کدملی + 98 مانند: 9812345678 می باشد. (ویژه دانشجویان جدیدالورود)

2- رمز عبور: کد ملی دانشجو است (کد ملی بدون صفرهای اول آن نوشته  شود).

3- از منوی سمت چپ انجام مراحل ثبت نام، تکمیل فرم های دانشجویی و ارسال تصاویر، ( فقط مراحل شش گانه ) انجام شود و نیازی به هیچگونه فرم تعهد محضری نیست .

4- ورود به گزینه مدیریت خوابگاه و انجام ثبت نام .

5- تکمیل فرم های مربوطه و اسکن والصاق مدارک لازم و دریافت کدپیگیری، که این کد به منزله اتمام و تکمیل ثبت نام خواهد بود.

6- فرم های ناقص به هیچ وجه بررسی نخواهند شد.

7- دریافت کد پیگیری الزامی است و نداشتن کد پیگیری به  معنی عدم ثبت نام بوده و هیچ حقی برای دانشجو ایجاد نمی کند.

8- زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان خوابگاه روز جمعه 98/7/5 خواهد بود.

9- دانشجویانی که خوابگاه به آنان تعلق می گیرد لازم است پتو، بالش، ملحفه و لوازم شخصی دیگر به همراه داشته باشند.

توجه:

الف – این مرحله فقط به عنوان ثبت نام اولیه متقاضیان خوابگاه بوده و پس از بررسی درخواستها، اعلام نتایج واسامی پذیرفته شدگان خوابگاه متعاقباً ؛از طریق سامانه فوق اطلاع رسانی خواهد شد .

ب – کلیه دانشجویان می بایست فرم الکترونیکی درخواست خوابگاه را تکمیل نموده و مدارک لازم را اسکن و الصاق نمایند .درصورت عدم ارسال مدارک لازم تقاضای خوابگاه قابل بررسی نخواهد بود .

تذکر:

1- پس از پایان روز سه شنبه مورخ7/2/ 98 سامانه ثبت نام خوابگاه  بسته خواهد شد.

2- دانشجویانی که خوابگاه به آنان تعلق نمی گیرد و مجاز به ثبت نام نیستند، عبارتند از :

دانشجویان دوره های شبانه، پردیس بین الملل، مهمان، انتقالی و بومی درجه 1 ( تا شعاع 50 کیلومتری شهررشت ).

3- به دانشجویانی که در سامانه صندوق رفاه در مقاطع قبلی بدهی معوقه دارند، خوابگاه تعلق نخواهد گرفت.

لذا دانشجویان فوق می بایست قبل از ثبت نام، جهت پرداخت بدهی معوقه از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه http://bp.swf.ir  اقدام نموده و پس از پرداخت بدهی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

4- به دانشجویانی که در مقاطع قبلی نسبت به تسویه حساب با صندوق رفاه اقدام نکرده اند، خوابگاه تعلق نخواهد گرفت.

لیست خوابگاه های خودگردان

ضمناً دانشجویان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با کارشناسان اداره خوابگاه ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند.

شماره های تماس  با اپراتور: 8-33690274- 013

تلفن گویا:   9-33690486-013      داخلی های:   2022 ،  2024  و 2034.

 

کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم دانشجویان ورودی 98

با عرض تبریک به دانشجویان ورودی 98 دانشگاه گیلان ، به اطلاع می رساند از تاریخ 6 الی 13 مهرماه لینک کارنامه سلامت در کارتابل آموزشی دانشجو بارگذاری می شود .دانشجویان در تاریخ مذکور به کارتابل شخصی خود مراجعه و بعد از تکمیل فرم کارنامه سلامت جسم و روان ، از تاریخ 13 مهرماه براساس زمانبندی مشخص شده که به تفکیک دانشکده متعاقبا اعلام می شود، برای انجام معاینات پزشکی و روانشناختی به مرکز مشاوره و درمان دانشگاه مراجعه نمایند.

با توجه به ترافیک زیاد در روزهای پایانی، دانشجویان در همان ابتدا نسبت به تکمیل اینترنتی فرمهای کارنامه سلامت اقدام نمایند.

دانشجویان ورودی جدید می توانند با عضویت در شبکه های اجتماعی دانشگاه از اطلاعات تکمیلی که از واحدهای مختلف ارائه می شود استفاده نمایند و سوالات خود را از کارشناس مربوطه بپرسند. برای عضویت در کانال دانشجویان ورودی جدید و سایر شبکه های اجتماعی دانشگاه 1398 را به 30005019 پیامک کنید.


دسته بندی :
اطلاعیه

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

22 07 2024

قرارداد همکاری مشترک بین دانشگاه گیلان و دانشگاه بلگراد صربستان منعقد شد

به منظور توسعه روابط علمی و با توجه به اهمیت همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری میان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برای مشارکت فعال استادان و محققان در زمینه علم و فناوری، قرارداد همکاری مشترک بین دانشگاه گیلان و دانشگاه بلگراد کشور صربستان منعقد شد. ​​​​​​​دو مؤسسه در چارچوب این تفاهم‌نامه متعهد شدند تا تلاش خود را برای همکاری علمی و آموزشی میان اعضای هیات علمی، دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی برای انجام فعالیت در زمینه‌های مشترک به کار گیرند.  انجام سفرهای کوتاه‌مدت و بلندمدت ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان؛ برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و همایش‌های علمی مشترک؛ امکان بهره‌گیری از فرصت‌های مطالعاتی، ایجاد فرصت برای دانشجویان مقاطع مختلف آموزشی برای شرکت در برنامه‌های مبادله‌ای؛ ایجاد برنامه‌های آموزشی مشترک برای اخذ مدرک تحصیلی مشترک؛ انجام طرح‌های پژوهشی مشترک میان اعضای هیات علمی و پژوهشگران دو دانشگاه و ... از جمله مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه به شمار می‌روند.  

21 07 2024

تأکید بر برنامه محوری و داشتن چشم انداز، در بازدید رئیس دانشگاه گیلان از دانشکده‌های علوم پایه، شیمی و علوم ریاضی

رئیس دانشگاه گیلان صبح امروز به همراه جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه از اماکن آموزشی و پژوهشی دانشکده‌های علوم‌پایه، شیمی و علوم‌ریاضی بازدید کرد و از نزديک در جريان روند فعاليت این دانشکده‌ها قرار گرفت و پس از آن در نشستی که با حضور مدیران این دانشکده‌ها برگزار شد حضور یافت. دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه این سه دانشکده‌، در قالب یک مجموعه به عنوان پیشانی دانشگاه گیلان است گفت: این ویترین باید در همه ایام مذهبی و ملی از لحاظ بصری در جامعه نمایان باشد. رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به کمبود فضای فیزیکی در این دانشکده‌ها افزود: باتوجه به ماهیت آزمایشگاهی فعالیت دانشکده‌های علوم‌پایه و شیمی و تعداد آزمایشگاه‌ها، در تلاشیم با اتمام ساختمان دانشکده علوم‌پایه در مجتمع مرکزی دانشگاه و نیز ساماندهی فضاهای موجود، مشکلات موجود را مرتفع نماییم. وی با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق و اولویت‌بندی آنها در پیشبرد امور اجرایی دانشکده‌ها تصریح کرد: باید در تمامی زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، عمرانی، کارگاهی، تعمیرات و تجهیزات، آزمایشگاهی، ارتباط با صنعت و... ضمن هماهنگی با نیازمندی گروه‌های آموزشی، چشم‌انداز و برنامه‌های دانشکده‌ها به صورت شفاف مشخص باشد و درخصوص اقدامات انجام شده مستندسازی شود. دکتر دوستار با بیان اینکه با تکیه صرف بر بودجه دولتی نمی‌توان به مأموریت‌ها و وظایف دانشگاه به درستی عمل کرد گفت: ظرفیت بودجه دولت محدود است و با بودجه دولتی نمی‌توانیم به همه مأموریت‌ها و وظایف تعریف‌شده عمل کنیم بنابراین دانشکده‌ها باید به دنبال درآمدزایی باشند تا از محل همان درآمدها برای حل مشکلات و برآورده کردن مطالبات خود اقدام کنند. رئیس دانشگاه برای حل چالش مدیریت واحد فضای فیزیکی دانشکده‌های علوم‌پایه، شیمی و علوم‌ریاضی؛ پیشنهاد راه اندازی دانشکدگان علوم را ارائه نمود. رؤسای دانشکده‌های علوم پایه، شیمی و علوم ریاضی نیز در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت و نیازهای دانشکده در زمینه تعمیرات و تجهیزات آزمایشگاهی، فضای فیزیکی آموزشی و پژوهشی، مسائل فرهنگی و... بحث و گفتگو کردند.

20 07 2024

مسئول جدید بسیج اداری کارمندان دانشگاه گیلان معرفی شد

در نشستی که با حضور رئیس دانشگاه گیلان، اعضای شورای بسیج اداری کارمندان دانشگاه و رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان برگزار شد، بهروز کریمیان به عنوان مسئول بسیج اداری کارمندان دانشگاه گیلان منصوب و از تلاش‌های علی‌اکبر حسین‌خواه مسئول پیشین این مجموعه تقدیر شد. دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه گیلان در این نشست ضمن تشکر از تلاش‌های علی‌اکبر حسین‌خواه مسئول پیشین بسیج اداری کارکنان دانشگاه، برای بهروز کریمیان آرزوی توفیق نمود.  رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به این جمله امام راحل که بسیج شجره طیبه است، گفت: تبیین جایگاه بسیج در کلام امام خمینی (ره) جمله حکیمانه ای است که بار معنایی زیادی برای ما دارد.  وی با تأکید به اهمیت نقش بسیج در پیشبرد امور افزود: هم‌افزایی بسیج کارمندان در کنار بسیج استادان و دانشجویان در دانشگاه می‌تواند منجر به جهاد تبیین، جهاد علمی، جهاد خدمت و امیدآفرینی در سطح دانشگاه و جامعه شود. 

20 07 2024

رئیس دانشگاه گیلان در نشست با اعضای شورای صنفی کارمندان: شورای صنفی به عنوان بازوی مشورتی مجموعه مدیریتی دانشگاه است

عصر امروز نشست رئیس دانشگاه گیلان با اعضای پنجمین دوره شورای صنفی کارمندان دانشگاه گیلان در اتاق شورای حوزه ریاست برگزار شد که در این نشست درخصوص مسائل مرتبط با کارمندان دانشگاه در زمینه‌های اداری، رفاهی و... بحث و گفتگو شد.  دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه گیلان در این نشست با تاکید بر اینکه شورای صنفی به عنوان بازوی مشورتی مجموعه مدیریتی دانشگاه در ارائه ایده‌ها و دیدگاه‌ها است گفت: ارائه راهکارهای بهینه در راستای حل مشکلات مرتبط با منابع انسانی بسیار راهگشا است اما با توجه به محدودیت‌هایی که در ساختارها، منابع مالی، منابع انسانی و... وجود دارد شاید نشود انتظارات را به صورت صد در صدی برآورده کرد. رئیس دانشگاه گیلان ضمن مهم خواندن نقش شورای صنفی در راستای تحکیم روابط سازنده و پویا بین کارمندان و مدیران دانشگاه، یکی از کارهای اصلی شورا را جمع‌آوری اطلاعات برای تصمیم‌گیری بهتر در حوزه‌های کارمندان دانست و افزود: امنیت شغلی و فکری کارمندان دانشگاه بسیار مهم است و انعکاس دغدغه‌های کارمندان ضروری است.  شایان ذکر است در این نشست مهرداد محمدی دبیر شورای صنفی کارمندان و سایر اعضای شورا نیز به ارائه دیدگاه‌ها و بیان دغدغه‌های کارمندان دانشگاه در زمینه‌های تسهیلات رفاهی، ارزشیابی کارمندان، مسائل مرتبط با بیمه تکمیلی و... پرداختند.