زمان و نحوه ثبت نام موقت داوطلبان و پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال ۱۳۹۵

06 02 2017
کد خبر : 3272412
تعداد بازدید : 471

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ درخصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال ۹۵ بدین وسیله به اطلاع می رساند با توجه به حد نصاب تعیین شده و نیز مراجعه پذیرفته شدگان اصلی، امکان پذیرش داوطلب ذخیره در این مرجله از آزمون وجود نداشته است.

درادامه ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز  سال ۱۳۹۵ دانشگاه گيلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذيرفته شدگانی که در بازه زمانی تعیین شده جهت سپردن تعهد مراجعه نموده اند در دو مرحله به صورت اينترنتی و حضوری صورت می گيرد.

۱- ثبت نام اینترنتی:

  قبل از مراجعه حضوری لازم است پذيرفته شدگان به سامانه ثبت نام اينترنتي که از روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ تا روز شنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ فعال خواهد بود) مراجعه و نسبت به تکميل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند. پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام اینترنتی، تا ۴۸ ساعت بعد با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند و در صورت اطمینان از تایید ثبت نام اینترنتی توسط دانشگاه، نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم مدارک لازم برای ثبت نام حضوری در تاریخ ۱۳۹۵/۱۱/۲۴؛ اقدام نمایند.

ارائه تصویر فرم تائیدیه نهایی ثبت نام ورودی جدید که در آن کلیه تعهدنامه و فرم ها به امضا و اثر انگشت داوطلب رسیده باشد، جهت ثبت نام حضوری الزامی می باشد، لذا به پذیرفته شدگان محترم توصيه می شود قبل از مراجعه حضوری نسبت به تکمیل نمودن فرم های ثبت نامی اقدام نمايند. توجه: کلیه پذیرفته شدگان دکتری تخصصی سال ۹۶-۱۳۹۵ ضروری است ابتدا مبلغ هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه ثبت نام و به صورت آنلاین واریز نمایند.  
  • مدارک و فرم های لازم جهت اسکن برای ثبت نام اینترنتی

-تصویر داوطلب

-تصاویر شناسنامه (کلیه صفحات)، کارت ملی (پشت و رو)، مدرک کاردانی (مخصوص پذیرفته شدگانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته هستند)، مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و مدرک نظام وظیفه (برای آقایان)

– فرم مدرک تحصیلی-دریافت فایل (برای پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد نمی باشند)

– فرم مخصوص معدل (مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته) برای آن دسته از پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ در زمان ثبت‌نام براي شركت در آزمون فارغ التحصیل نبوده اند.

– مدارک ایثارگری (در صورت وجود)

۲- ثبت نام حضوری:

ضروری است پذیرفته شدگان برای انجام ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده شخصا با توجه به رشته قبولی به همراه مدارک مندرج در این اطلاعیه، در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۱/۲۴به دانشکده مراجعه نمایند.

  • عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در وقت تعيين شده براي ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقي خواهد شد.  
  • آدرس محل ثبت نام

ثبت نام  حضوری پذیرفته شدگان دوره پردیس  خودگردان در پردیس دانشگاه و ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های روزانه در محل دانشکده مربوطه انجام خواهد شد.

محل ثبت نام آدرس شماره تماس
دانشکده فني رشت – بزرگراه خلیج فارس(کيلومتر ۵ جاده تهران)- دانشگاه گیلان ۰۱۳۳۳۶۹۰۴۸۵-۹
دانشکده ادبیات و علوم انسانی رشت– کيلومتر ۵ جاده رشت– قزوين– دانشگاه گیلان ۰۱۳۳۳۶۹۰۴۸۵-۹
پردیس دانشگاهی رشت-خیابان ملت ۰۱۳۳۳۳۲۴۰۴۱۰۱۳۳۳۳۳۳۵۷۹ ۰۱۳۳۳۳۳۵۶۵۳
دانشکده تربیت بدنی رشت – بزرگراه خلیج فارس(کيلومتر ۷ جاده تهران)- دانشکده تربیت بدنی ۰۱۳۳۳۶۹۰۶۸۵
دانشکده علوم ریاضی رشت- خيابان نامجو ۰۱۳۳۳۶۲۲۰۱
دانشکده علوم پايه رشت- خيابان نامجو ۰۱۳۳۳۳۳۳۵۱۰۰۱۳۳۳۳۶۷۰۴۲

۲-۱-      مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان (دریافت فایل)

                                                                                                                 

۳- مبلغ پیش پرداخت شهریه برای پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز

دانشجویان دوره های نوبت دوم و پردیس خودگردان می بایست جهت انتخاب واحد، پس از تکمیل ثبت نام حضوری و تایید کارشناس دانشکده، مبلغ ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ (چهل میلیون) ریال به عنوان پیش پرداخت شهریه را (از قسمت پرداخت الکترونیکی- بخش امور شهریه) به صورت آنلاین واریز نمایند.

 ۴- تذکرات مهم:

۴-۱-  موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل های مقاطع تحصیلی قبلی پذیرفته شده و نیز عنوان مدرک کارشناسی ارشد پذيرفته‌شدگان مقطع دکتری‌ بايد با اطلاعاتی كه‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و يا شركت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، يكسان‌‌ باشد. بديهي است كه در غير اين صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.

۴-۲- از پذيرفته‌شدگاني‌كه‌ حداكثر تا تاريخ‌ ۹۵/۱۱/۳۰ فارغ‌التحصيل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "كان‌ لم‌ يكن" تلقي‌ شدن‌ قبولي‌ آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

۴-۳- نظر به اينكه اصل مدرك كارشناسي و کارشناسی ارشد ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط مي شود لازم است پذيرفته شدگان قبل از تحويل، به تعداد دلخواه از آن ها كپي كرده و نزد خود نگهدارند.

۴-۴- لازم است پذيرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،…. و آدرس محل سكونت دائم خود يا خانواده خود را به طور كامل، دقيق و خوانا در فرم هاي مربوطه بنويسند. ضمناً ضروري است در صورت تغيير مشخصات مراتب به دانشکده اعلام شود.

۴-۵- در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌«كان‌لم‌ يكن‌» تلقي‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

دسته بندی :
اطلاعیه

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

27 08 2022

ترجمه کتاب سیستم ها و تجهیزات تکنولوژی فرایند توسط عضو هیات علمی دانشگاه گیلان

کتاب سیستم ها و تجهیزات تکنولوژی فرایند ترجمه دکتر ناز چائی بخش لنگرودی عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه گیلان و لیلا ارشادی افشار، ریحانه رحیم‌پور لنگرودی و سید مهدی میرباهوش توسط اداره چاپ و نشر دانشگاه گیلان منتشر شد. این کتاب ترجمه چاپ سوم این اثر تألیف دکتر چارلز ای توماس است که نتیجه سال‌ها تحقیق وی در زمینه تکنولوژی فرایند و آموزش تکنسین‌ها و کتابی منحصربه‌فرد برای تقویت استراتژی‌های یادگیری دانشجویان است. این کتاب شامل موضوعات کاربردی مورد استفاده در صنایع بوده و در آن با استفاده از تصاویر و دیاگرام‌های مفید و اطلاعاتی کاملاً به‌روز در زمینه سیستم‌ها و تجهیزات صنعتی، به افزایش اطلاعات و دانش مخاطبین پرداخته شده است. این کتاب با توجه به مطالب مندرج در آن، مرجع بسیار خوبی برای تکنسین‌های شاغل در صنایع و افرادی است که در حال یادگیری اصول و مفاهیم تکنولوژی فرایند هستند تا به آسانی با سیستم ها و عملیات واحدهای فرایندی نظیر مبدل‌های حرارتی، برج‌های خنک‌کن، برج های تقطیر، دیگ‌های بخار، ابزار دقیق، کوره‌ها، راکتورها و ... آشنا شوند. همچنین این کتاب به‌عنوان یک کتاب درسی برای دوره کارشناسی در رشته‌های مهندسی توصیه می‌شود.  

09 08 2022

موفقیت نشریات علمی دانشگاه گیلان در آخرین ارزیابی کمیسیون نشریات وزارت علوم

بر اساس آخرین ارزیابی و رتبه بندی صورت گرفته توسط کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1400، از مجموع 18 نشریه علمی دانشگاه گیلان، 3 نشریه علمی موفق به کسب رتبه "بین المللی" و 2 نشریه موفق به کسب رتبه "الف" شده اند؛ همچنین 12 نشریه علمی حائز رتبه "ب" شده و  یک نشریه رتبه "ج" را به دست آورده است. شایان ذکر است دو نشریه Caspian Journal of Environmental Sciences (CJES) و Journal of Mathematical Modeling (JMM) برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه "بین المللی" شده و نشریه "علوم و تحقیقات بذر ایران" برای سومین سال متوالی رتبه "الف" را از آن خود کرده است، همچنین نشریه "تحقیقات تولیدات دامی" برای دومین سال متوالی رتبه "الف" را به دست آورده و نشریه انگلیسی زبان Journal of Algebra and Related Topics برای اولین بار مورد ارزیابی کمیسیون قرار گرفته و رتبه "بین المللی" را کسب نموده است. روابط عمومی دانشگاه گیلان این موفقیت علمی را به کلیه دست اندرکاران، عوامل اجرایی، اعضای گروه دبیران نشریات فوق الذکر و جامعه دانشگاهی دانشگاه گیلان تبریک می گوید.   قابل ذکر است علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://journals.guilan.ac.ir اطلاعات تکمیلی در خصوص هر یک از نشریات را دریافت نمایند.

25 07 2022

قرار گرفتن دانشگاه گیلان در میان برترین های نظام رتبه بندی موضوعی ISC

مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، رتبه بندی دانشگاه های جهان را در سال 2021 بر اساس حوزه های موضوعی منتشر نمود. در این رتبه بندی 42 دانشگاه از ایران حضور دارند که در حوزه های مختلف موضوعی حائز رتبه شده اند. رتبه دانشگاه گیلان بدین قرار است: حوزه علوم کشاورزی (600-501)، ریاضیات (700-601)، مهندسی عمران (300-251)، مهندسی مکانیک (350-301)، مهندسی مـواد ( 700-601) و کشاورزی، جنگلـداری و شیلات ( 300-251). در این رتبه بندی، کلیه حوزه های موضوعی در 6 رده اصلی و  39 زیر رده قرار می گیرد. 6 رده اصلی در این نظام رتبه بندی عبارت است از: علوم طبیعی، مهندسی و فناوری، علوم پزشکی و بهداشت، علوم کشاورزی، علوم اجتماعی و علوم انسانی. در رتبه بندی موضوعیISC، دانشگاه های هدف به منظور رتبه بندی در هر حوزه موضوعی، دانشگاه هایی هستند که به لحاظ تعداد انتشارات در آن حوزه جزو 700 دانشگاه اول جهان باشند و در بازه زمانی سه ساله، حداقل 150 مدرک در هر حوزه موضوعی منتشر نموده و در پایگاه InCite ثبت شده باشد. این رتبه بندی بر اساس سه معیار کلی پژوهش (70 امتیاز) ، فعالیت های بین المللی (15 امتیاز) و نوآوری(15 امتیاز)  انجام می گیرد. معیار پژوهش به دلیل اهمیتی که دارد بیشترین وزن را به خود اختصاص داده است.