موارد مندرج در این اطلاعیه، صرفاً برای پذیرفتهشدگان از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش بوده و نحوه ثبتنام پذیرفتهشدگان بدون آزمون (با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان) متعاقباً اعلام خواهد شد.
به اطلاع پذیرفتهشدگان نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1403 دانشگاه گیلان میرساند، ثبتنام از پذیرفته شدگان در دانشگاه گیلان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه الزامی است.
مرحله 1- ثبت نام غیرحضوری از ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 1403/06/11 لغایت ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 1403/06/13 |
پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت jpeg اسکن نمایند. - دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن. - دریافت فایل فرم جایگزین مدرک کارشناسی ارشد برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری. - دریافت فایل راهنمای درخواست معافیت تحصیلی. برای شروع فرآیند ثبت نام الکترونیکیدر دانشگاه گیلان، بر روی آدرس sada.guilan.ac.ir کلیک و گزینه "پذیرش" را انتخاب نمایید. کلمه کاربری و رمز عبور، شماره ملی و شماره شناسنامه می باشد. ا-الف- در شروع ثبت نام غیرحضوری لازم است، دانشجویان ابتدا نسبت به واریز مبلغ 1/850/000 ریال (یکصد و هشتاد و پنج هزار تومان) بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک اسکن شده را بارگذاری و نیز کلیه فرم های تعهد را تأیید نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام، گزینه" ارسال جهت بررسی" را انتخاب نمایند . 1-ب- پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه، پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام و در زمان تعیین شده برای ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک مراجعه نمایند. 1-ج- در صورت تأیید ثبت نام غیرحضوری توسط کارشناس دانشکده، دانشجو شماره دانشجویی و رمز ورود خود را جهت استفاده از سامانه امور آموزشی دانشگاه دریافت مینماید. |
مرحله 2- ارائه و تحویل اصل مدارک و پیگیری درخواست تأییدیه تحصیلی و ریزنمرات |
1- پذیرفته شدگان محترم پس از تأیید ثبت نام اولیه توسط دانشکده، ضروری است شخصاً با ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه و نیز اصل گواهینامه موقت و یا دانشنامه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، در یکی از روزهای شنبه مورخ 1403/06/24 و یا یکشنبه مورخ 1403/06/25 به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام نمایند. توجه: نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود، لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آنها را به تعداد دلخواه نزد خود نگه دارند. 2- جهت دریافت تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقاطع قبل، طبق فرایند ذیل اقدام گردد: دریافت تاییدیه تحصیلی برای مقاطع آموزش عالی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس https://estelam.msrt.ir میسر است. ضروری است دانشجویان محترم پس از دریافت تاییدیه تحصیلی، با ورود به سامانه سادا به آدرس sada.guilan.ac.ir، تاییدیه مذکور را در بخش امور آموزشی/اسکن دانشجویی/اسکن مدارک تکمیلی، بارگذاری نمایند.
یادآوری:
|
توضیحات مهم |
1- دانشجویان شهریه پرداز لازم است، پس از تأیید نهایی ثبت نام، حداکثر تا تاریخ 1403/06/25 نسبت به پرداخت شهریه علی الحساب و قبل از امتحانات پایان ترم نسبت به تسویه حساب مبلغ شهریه اقدام نمایند(برای پرداخت شهریه از آدرس الکترونیکی sada.guilan.ac.ir و انتخاب گزینه "ورود به سامانه" با کلمه کاربری شماره دانشجویی و رمز عبوری که بعد از تأیید نهایی ثبت نام الکترونیکی به دانشجو داده می شود اقدام گردد). مبلغ پیش پرداخت شهریه برای دانشجویان دوره نوبت دوم: 90,000,000 ریال (نه میلیون تومان) و برای دوره پردیس خودگردان 110,000,000 ریال (یازده میلیون تومان) است. دانشجویان شاهد، ایثارگر و بورسیه (شهریه پرداز)، با حسابدار مربوطه هماهنگی نمایند. 2- کلیه دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی، حداکثر تا تاریخ 26/06/1402 نسبت به بررسی ثبت انتخاب واحد در سامانه آموزش دانشگاه به آدرس sada.guilan.ac.ir با کلمه کاربری شماره دانشجویی و رمز عبوری که بعد از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی به ایشان داده می شود، اقدام نمایند (انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید توسط آموزش دانشکده صورت می گیرد). 3- از پذیرفتهشدگانی که حداکثر تا تاریخ 1403/06/31 فارغ التحصیل نخواهند شد، ثبتنام به عمل نخواهد آمد و ضمن "کان لم یکن" تلقی شدن قبولی آنان، طبق مقررات با آنان رفتار خواهد شد. 4- عدم مراجعه پذیرفتهشدگان در وقت تعیین شده برای ثبتنام حضوری، به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. 5- در صورتی که بین اطلاعات ارائه شده به سازمان سنجش، مدارک بارگذاری شده در ثبت نام الکترونیکی و اصل مدارک ارائه شده به دانشکده مغایرتی وجود داشته باشد، مسئولیت عواقب بعدی از جمله جلوگیری از ادامه تحصیل توسط دانشگاه، به عهده پذیرفته شده می باشد. 6- بروز هرگونه مشکل ناشی از تأخیر در ثبت نام الکترونیکی، تحویل اصل مدارک، پرداخت مبالغ شهریه (مخصوص دانشجویان شهریه پرداز) و انتخاب واحد به عهده پذیرفته شده است و دانشگاه می تواند در صورت عدم رفع نواقص از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری نماید. 7- لازم است پذیرفته شدگان، کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل و دقیق طی فرآیند ثبت نام درج نمایند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات، مراتب به آموزش دانشکده اعلام شود. |
دانشجویان محترم شاهد و ایثارگر، برای دریافت اطلاعیه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر اینجا کلیک کنید. جهت مشاهده آدرس دانشکده های ذیربط و شماره تماس کارشناسان مربوطه اینجا کلیک نمائید. |
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان
دانشگاه گیلان در شبکههای اجتماعی
پیامرسان ایتا
پیامرسان سروش
پیامرسان بله