شرایط و مهلت درخواست خوابگاه برای سال تحصیلی 99-98 مرحله دوم

02 09 2019
کد خبر : 3197714
تعداد بازدید : 516

کلیه دانشـجویان روزانه متقـاضی سـکونت در خوابگاه ها که به هر دلیل در مرحـله اول (اردیبـهشت 98) موفق به درخواسـت خوابـگاه نشدند، می توانند از  روز سه شنبه مورخ 98/6/12 ساعت 9 صبح تا پایان روز جمعه 98/6/15  به شرح زیر نسبت به ثبت نام و درخواست خوابگاه برای سال تحصیلی 99-98 اقدام نمایند.

 

ثبت نام فقط به صورت الکترونیکی است و دانشجویان گرامی می توانند از طریق سامانه خدمات الکترونیک معاونت دانشجویی دانشگاه گیلان، به آدرس: http://stu.guilan.ac.ir اقدام نمایند.

 

نحوه ورود به سامانه الکترونیکی:

1- نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز عبور: کد ملی دانشجویان رمز انتخابی دانشجو است.

2- ورود به گزینه مدیریت خوابگاه و شروع روند ثبت نام.

3- پس از ورود به گزینه درخواست خوابگاه، تکمیل فرم های مربوطه، اسکن و الصاق مدارک لازم و دریافت کد پیگیری، این کد به منزله اتمام و تکمیل ثبت نام خواهد بود.

4- پس از بررسی پرونده ها نتایج به کارتابل دانشجو در همان صفحه و قسمت دریافت پیام ارسال خواهد شد.

5- در صورت موافقت با تقاضای خوابگاه نحوه انتخاب اتاق متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

توجه :

الف – با توجه به محدودیت ظرفیت خوابگاه های دانشگاه گیلان این مرحله فقط به عنوان ثبت نام اولیه متقاضیان خوابگاه است و پس از بررسی درخواست ها و براساس اولویت ها، اسامی پذیرفته شدگان خوابگاه متعاقبا" از طریق سامانه فوق و بخش دریافت پیام اعلام می گردد.

ب – کلیه دانشجویان باید فرم الکترونیکی درخواست خوابگاه را تکمیل نمایند و مدارک لازم را اسکن و الصاق کنند. درصورت عدم ارسال مدارک، تقاضای خوابگاه قابل بررسی نخواهد بود .

ج- فقط دانشجویان روزانه با مشخصات زیر می توانند نسبت به ثبت نام خوابگاه اقدام کنند:

1- دانشجویان کارشناسی و دانشجویان دوره دکتری ورودی های  95-96 -97.

2- دانشجویان کارشناسی و دکتری  ورودی بهمن 94 .

3- دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 97 و ورودی بهمن 96.

 

تذکرات :

1- بعد از تاریخ 1398/6/15 سامانه مذکور بسته می شود وثبت نام به عمل نخواهد آمد.

2-در هنگام تکمیل اطلاعات خواسته شده دقت نموده و قبل از تایید نهایی اطلاعات را یک بار بررسی نمایید، زیرا پس از تایید نهایی ویرایش اطلاعات امکان پذیر نیست.

3-دانشجویانی که خوابگاه به آنان تعلق نمی گیرد و مجاز به ثبت نام  نیستند،    عبارتند از :

دانشجویان دوره های شبانه، پردیس بین الملل، مهمان، انتقالی و بومی درجه 1 (تا شعاع 50 کیلومتری شهر رشت) و دانشجویان مقاطع کارشناسی  و دکتری که تا حد مجاز (8 ترم ) و کارشناسی ارشد که تا حد مجاز( 4 ترم ) از خوابگاه استفاده نموده اند .

4-بر اساس تصمیم کمیته خوابگاهها به دانشجویانی که مقررات سکونت خوابگاه را رعایت نکرده اند در سال تحصیلی آینده  خوابگاه تعلق نخواهد گرفت.

5-به دانشجویانیکه اجاره بهاء خوابگاه را پرداخت نکرده اند و یا از مقاطع قبل در  سامانه صندوق رفاه  بدهی معوقه دارند ، خوابگاه تعلق نخواهد گرفت.

لذا دانشجویان متقاضی خوابگاه می بایست قبل از ثبت نام ، جهت پرداخت بدهی معوقه از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه http://bp.swf.ir اقدام نمایند.

 

ضمناَ دانشجویان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با کارشناسان اداره خوابگاه ها تماس حاصل فرمایند.

 شماره های تماس  با اپراتور: 8-33690274- 013

      تلفن گویا: 9-33690486-013  داخلی:   2022 ،  2024  و 2034

 

اداره خوابگاههای دانشجویی دانشگاه گیلان