با توجه به تصویب آیین نامه ارتقاء رتبه در هیأت اجرایی منابع انسانی دانشگاه، لازم است همکاران دانشگاهی در صورت حصول شرایط و کسب حداقل امتیاز لازم ، ضمن رعایت موارد زیر نسبت به ارسال پرونده ارتقاء خود به اداره کارگزینی و رفاه اقدام نمایند. 1) مطالعه دقیق دستور العمل اجرایی ارتقاء رتبه اعضای غیر هیأت علمی 2) تکمیل فرم ارزیابی ارتقاء رتبه اعضای غیر هیأت علمی 3) محاسبه امتیازات و ثبت آن در محل مورد نظر با رعایت سقف امتیاز تعیین شده در آیین نامه. 4) ارسال مستندات به همراه فرم تکمیل شده به اداره کارگزینی و رفاه. توجه: از همکاران دانشگاهی خواهشمند است به منظور جلوگیری از تاخیر در بررسی پرونده های ارتقا، از مراجعه حضوری در کارکزینی خودداری نمایند. بدیهی است با مطالعه دقیق آیین نامه ارتقای رتبه، پاسخ سوالات خود را دریافت خواهید نمود.
همچنین فرآیند ادامه تحصیل کارکنان دانشگاهی مطابق با محتویات فایل زیر می باشد.
فرآیند ادامه تحصیل همکاران دانشگاهی
اداره کارگزینی و رفاه دانشگاه گیلان