جهت ثبت نام وامهای دانشجویی نيمسال اول سال تحصيلی 93-92 به سایت دانشگاه گیلان مراجعه نموده و فرمهای لازم را تهیه و پر نمائید سپس از تاريخ 23/06/1392 تا تاريخ 03/07/1392 فرم تکمیل شده را همراه با مدارک مورد نیاز از ساعت 8 صبح الی 30/12 به اداره رفاه دانشجویی واقع در سازمان مرکزی طبقه اول، اتاق 106 تحویل دهید.
مدارک مورد نياز برای دانشجويانی که اولين بار متقاضی درخواست وام هستند
1 - تعهد نامه محضری با ضامن کارمند رسمی یا پیمانی (یا بازنشسته دولتی با ارائه گواهی کسر از حقوق)
(برای دانشجویان روزانه و شبانه)
2 - کپی حکم کارگزينی یا حکم بازنشستگی ضامن (برای دانشجویان روزانه و شبانه)
3 - کپی کارت ملی و کارت دانشجویی (برای دانشجویان روزانه و شبانه)
4 - برای دانشجویان فیزیک هسته ای کپی کارت دانشجویی و پرینت برگه انتخاب واحد و گواهی اشتغال به تحصیل از آموزش دانشکده (برای دانشجویان روزانه و شبانه)
5 - شماره حساب عابر بانک تجارت باجه دانشگاه (فقط دانشجویان روزانه)
6- کپی صفحات اول و دوم عقدنامه برای دانشجویان مرد متاهل (فقط دانشجویان روزانه)
7 - اصل و کپی اجاره نامه مسکن با کد رهگیری به نام خود دانشجو برای متقاضیان وام مسکن و ودیعه مسکن متاهلی (فقط دانشجویان روزانه)
تذکرات مهم :
1- دانشجویان متقاضی وام ، می بایست هر ترم در تاریخ مقرر شده جهت ثبت نام به اداره رفاه دانشجویی مراجعه نمایند.
2 - دانشجویان انصرافی ، انتقالی ، مهمان، کارشناسی ناپیوسته ، کارشناسی ارشد ناپیوسته، دکتری جهت دریافت هرگونه تسهیلات ابتدا می بایست با دانشگاه قبلی خود تسویه حساب نموده و یکی از وضعیتهای انصراف یا انتقالی یا مهمان یا فارغ التحصیلی در سیستم صندوق رفاه توسط دانشگاه قبلی برایشان ثبت شده باشد.
3- هرگونه نقص در پرونده به عدم دریافت وام منجر خواهد شد و به اشکالات وام هر ترم دانشجو، فقط در همان ترم رسیدگی خواهد شد.
اداره رفاه دانشجويي