قابل توجه پذيرفته شدگان نهايی آزمون‌ ورودی دوره دکتري” PH.D. “(نيمه‌متمرکز) سال 1391 دانشگاه گيلان(جدید)

17 09 2012
کد خبر : 3310494
تعداد بازدید : 182
ضمن عرض تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی سال 91 دانشگاه گیلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذيرفته شدگان در دو مرحله به صورت اينترنتی و حضوری صورت می گيرد.

 

 قبل از مراجعه حضوری لازم است پذيرفته شدگان به سامانه ثبت نام اينترنتي (که از روز دوشنبه مورخ 3/7/91 از ساعت 10 صبح فعال خواهد شد) مراجعه و نسبت به تکميل اطلاعات خواسته شده اقدام و تا دريافت کد رهگيری مراحل ثبت نام را ادامه دهند. پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری، نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام حضوری در تاریخ 4/7/91  در دانشکده مربوطه اقدام نمایند.

توجه :

-در صورت بروز مشکل در ورود اطلاعات در سامانه با شماره های 8-01316690274 تماس حاصل نمايند.

- حضور شخص پذيرفته شده برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاريخ‌ اعلام شده و با ارائه مدارک کامل مندرج در اين اطلاعيه صورت مي‌پذيرد.

-ساعت مراجعه جهت ثبت  نام حضوری : 8:30 لغایت 12:30 صبح

آدرس محل ثبت نام:

دانشکده علوم پايه :   رشت- خيابان نامجو - دانشکده علوم پايه  . شماره تماس 01313226643 - کدپستی 33697-41938 

دانشکده علوم رياضی :   رشت- خيابان نامجو - دانشکده علوم رياضي  . شماره تماس 01313233901 - کدپستی 19141-41335

دانشکده منابع طبيعي:   صومعه سرا - ميدان انتظام - دانشکده منابع طبيعی - شماره تماس 01823223024-کدپستی 1144                                 

دانشکده فني:   رشت - کيلومتر 5 جاده رشت - قزوين - دانشکده فنی . شماره تماس 01316690270 - کدپستی 13769-41996

دانشکده علوم کشاورزی: رشت - کيلومتر 5 جاده رشت - قزوين - دانشکده علوم کشاورزی . شماره تماس 01316690282 - کدپستی 13986-41996

دانشکده علوم انسانی :  رشت - کيلومتر 5 جاده رشت - قزوين - دانشکده علوم انسانی . شماره تماس 01316690280 - کدپستی3988-41635

دانشکده تربیت بدنی:   رشت-کیلومتر 8 جاده رشت -قزوین - بعد از پردیس اصلی دانشگاه -دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی . -شماره تماس 01316690571 -فاکس 01316690582

پردیس بین الملل دانشگاه:  رشت - کيلومتر 5 جاده رشت قزوين- مجتمع دانشگاه گيلان- ساختمان شهيد آسمانی. شماره تماس 01316690566-  فاکس: 01316690565

 

مدارک‌ لازم‌ براي‌ ثبت‌نام‌ حضوری:

1-پرینت کد رهگیری ثبت نام اینترنتی و اطلاعات ثبت نامی

2- اصل‌ مدرک‌ کارشناسي‌ (ليسانس‌) و اصل مدرک کارشناسي‌ارشد مورد تاييد وزارت‌ علوم‌ ، تحقيقات‌ و فنآوري‌ يا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکي‌ و يا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگي‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ کارشناسي‌ (ليسانس‌) و معدل دوره کارشناسي‌ارشد (فوق‌ليسانس) قيد شده‌ باشد و سه برگ فتوکپي‌ آنها.

تبصره- پذيرفته‌شدگاني‌ که‌ به‌ دلايل قانونی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسي‌ارشد (فوق‌ليسانس) نمي‌باشند، لازم‌ است که‌ اصل‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل اخذ کارشناسي‌ارشد (فوق‌ليسانس) مطابق فرم معدل را ارائه‌ نمايند.

 

3- لازم است کلیه معرفی شدگانی که در زمان ثبت نام در آزمون فارغ التحصیل نبوده اند حتی در صورت فارغ التحصیلی و ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد ، اصل‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل اخذ کارشناسي‌ارشد که در آن معدل دوره تا پایان شهریور 90 گزارش شده باشد را نیز مطابق فرم معدل ارائه نمایند.

 

4- اصل‌ شناسنامه‌ و کارت ملی و سه سري‌ فتوکپي‌ از تمام‌ صفحات‌ آنها.

5- شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاری. ( لازم است اطلاعاتی شامل نام، نام خانوادگي، رشته تحصيلی و دوره روزانه/شبانه/مجازی/بین الملل در پشت عکس ها درج شود.)

تبصره: پذيرفته شدگان مرد که لازم است برای آنان معافيت تحصيلی درخواست شود بايد 12 قطعه عکس ارائه نمايند.

 

6-ارائه مدرکی که‌ وضعيت‌ نظام‌ وظيفه آنها‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظيفه‌ عمومي»‌ مندرج‌ در صفحه 3 دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودي‌ دوره دکتری «Ph.D» نيمه‌متمرکز سال 1391 مشخص‌ کند (براي‌ برادران‌)

7- حکم‌ مرخصي‌ سالانه‌ يا موافقت‌ کتبي‌ و بدون‌ قيد و شرط سازمان‌ متبوع‌ براي‌ کارمندان‌ دولت.

8- اصل فيش واریزی به مبلغ 70,000 ريال (معادل هفت هزار تومان) بابت کارت دائم دانشجويی به شماره حساب 882910032 (بانک تجارت) برای کلیه دانشجویان.( تحويل در زمان ثبت نام به باجه ثبت نام)

9- اصل فيش واریزی به مبلغ 84,000 ریال (معادل هشت هزار و چهارصد تومان) بابت بيمه حوادث به شماره حساب 10024 8829 (بانک تجارت) به نام درآمد های دانشگاه گیلان برای کلیه دانشجویان.( تحويل در زمان ثبت نام به باجه امور دانشجویی)و اصل فيش واریزی به مبلغ 30,000  ریال (معادل سه هزار تومان) برای دانشجويان دوره روزانه و اصل فيش واریزی به مبلغ 35,000 ریال (معادل سه هزار و پانصد تومان) برای دانشجويان دوره بین الملل بابت مرکز مشاوره و درمان به شماره حساب  882910032 ( بانک تجارت ) به نام درآمدهای دانشگاه گیلان  .( تحويل در زمان ثبت نام به باجه امور دانشجویی)

10- ارائه فرم های لازم برای ثبت نام حسب مورد: (لازم  است فرم های زیر توسط پذیرفته شده از سایت دریافت و پس از تکمیل در روز ثبت نام  تحویل داده شود)

- تعهد راهیابی به دانشگاه

- تعهد مقررات عمومی دانشگاه

- تعهد نامه ویژه پذیرفته شدگان دوره بین الملل

-فرم د-تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد (دانشجویانی که تا تاریخ 31/6/91 فارغ التحصیل خواهند شد و به همین دلیل، قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد نمی باشند)

- فرم ﮬ- تقاضانامه بهره مندی از مزایای آموزش رایگان ویژه پذیرفته شدگان دوره روزانه

- فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع(مقاطع) قبل(ویژه فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور)بطور تایپ شده و دقیق در نسخه های اصل و رونوشت تکمیل و پرینت آن ارائه گردد.

- فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع(مقاطع) قبل(ویژه فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی و آزاد)بطور تایپ شده و دقیق در نسخه های اصل و رونوشت تکمیل و پرینت آن ارائه گردد.

* پذیرفته شدگان می بایست برای درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات هر یک از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد یک سری از فرم های مذکور را(حسب مورد)تکمیل و ارائه نمایند.

 

11- CD حاوی فایل اسکن شده کلیه مدارک و فرم های لازم برای تشکیل پرونده به شرح موارد فوق

 

12- مدارک زير مربوط به پذيرفته شدگان لازم است حداکثر تا قبل از انتخاب واحد نيمسال دوم سال تحصيلی جاری واصل يا توسط پذيرفته شدگان ارائه شود. در غير اين صورت از ثبت نام آنان در نيمسال دوم جلوگيری خواهد شد.

1)-ارائه معرفي‌نامه رسمی مبنی بر واجد شرايط بودن برای استفاده از امتياز ويژه مربيان رسمی قطعی و رسمی آزمايشی وزارت علوم، تحقيقات و فنّآوری.

        2)- فرم تاييد شده استفاده از سهميه رزمندگان از ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی يا وزارت جهاد کشاورزی با امضاء و مهر هريک‌ از رؤساي‌ ارگان هاي‌ مذکور (درصورت عدم ارائه در مهلت تعیین شده قبولی دانشجو کان لم یکن خواهد شد.)

3)- ريز نمرات و تاييديه تحصيلی دوره کارشناسی ارشد  

4)- ريزنمرات و تاييديه تحصيلی دوره کارشناسی (مربوط به پذيرفته شدگانی که مقطع کارشناسی ارشد آنان ناپيوسته است).

 

- تذکرات‌ مهم

1ـ معدل‌ مدرک کارشناسی (ليسانس)‌ و کارشناسي‌ارشد (فوق‌ليسانس) پذيرفته‌شده‌ بايد با معدل‌هايي‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و يا شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، يکسان‌ باشد. بديهی است که در غير اين صورت، ضمن «کان‌لم‌ يکن» تلقی شدن قبولي، از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغايرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک تحصيلی کارشناسی و کارشناسي‌ارشد آنان کمتر از معدل اعلام شده به سازمان سنجش باشد) جداً خودداری خواهد شد. به اين‌دسته از پذيرفته‌شدگان توصيه مي‌گردد درصورت لزوم چنانچه در اين باره سوالی دارند از طريق سايت سازمان در بخش پاسخگويی اينترنتی اقدام نمايند.

2- از پذيرفته‌شدگاني‌که‌ حداکثر تا تاريخ‌ 31/6/91 فارغ‌التحصيل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ «کان‌ لم‌ يکن» تلقي‌ شدن‌ قبولي‌ آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

3- نظر به اينکه اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذيرفته شدگان قبل از تحويل، به تعداد دلخواه از آن کپی کرده و نزد خود نگهدارند.

4-لازم است پذيرفته شدگان آدرس محل سکونت دائم خود يا خانواده خود را بطور کامل، دقيق و خوانا در فرم های مربوطه بنويسند. ضمناً ضروری است در صورت تغيير آدرس مراتب به دانشکده اعلام شود.

5- در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را کتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌«کان‌لم‌ يکن‌» تلقي‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.


جدول مبالغ واریزی جهت ثبت نام

        اطلاعیه  امور دانشجویی دانشگاه درخصوص راهنمای تقاضای خوابگاه و وام دانشجویی

        سامانه ثبت نام اينترنتي

                                        

امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه

دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

27 08 2022

ترجمه کتاب سیستم ها و تجهیزات تکنولوژی فرایند توسط عضو هیات علمی دانشگاه گیلان

کتاب سیستم ها و تجهیزات تکنولوژی فرایند ترجمه دکتر ناز چائی بخش لنگرودی عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه گیلان و لیلا ارشادی افشار، ریحانه رحیم‌پور لنگرودی و سید مهدی میرباهوش توسط اداره چاپ و نشر دانشگاه گیلان منتشر شد. این کتاب ترجمه چاپ سوم این اثر تألیف دکتر چارلز ای توماس است که نتیجه سال‌ها تحقیق وی در زمینه تکنولوژی فرایند و آموزش تکنسین‌ها و کتابی منحصربه‌فرد برای تقویت استراتژی‌های یادگیری دانشجویان است. این کتاب شامل موضوعات کاربردی مورد استفاده در صنایع بوده و در آن با استفاده از تصاویر و دیاگرام‌های مفید و اطلاعاتی کاملاً به‌روز در زمینه سیستم‌ها و تجهیزات صنعتی، به افزایش اطلاعات و دانش مخاطبین پرداخته شده است. این کتاب با توجه به مطالب مندرج در آن، مرجع بسیار خوبی برای تکنسین‌های شاغل در صنایع و افرادی است که در حال یادگیری اصول و مفاهیم تکنولوژی فرایند هستند تا به آسانی با سیستم ها و عملیات واحدهای فرایندی نظیر مبدل‌های حرارتی، برج‌های خنک‌کن، برج های تقطیر، دیگ‌های بخار، ابزار دقیق، کوره‌ها، راکتورها و ... آشنا شوند. همچنین این کتاب به‌عنوان یک کتاب درسی برای دوره کارشناسی در رشته‌های مهندسی توصیه می‌شود.  

09 08 2022

موفقیت نشریات علمی دانشگاه گیلان در آخرین ارزیابی کمیسیون نشریات وزارت علوم

بر اساس آخرین ارزیابی و رتبه بندی صورت گرفته توسط کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1400، از مجموع 18 نشریه علمی دانشگاه گیلان، 3 نشریه علمی موفق به کسب رتبه "بین المللی" و 2 نشریه موفق به کسب رتبه "الف" شده اند؛ همچنین 12 نشریه علمی حائز رتبه "ب" شده و  یک نشریه رتبه "ج" را به دست آورده است. شایان ذکر است دو نشریه Caspian Journal of Environmental Sciences (CJES) و Journal of Mathematical Modeling (JMM) برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه "بین المللی" شده و نشریه "علوم و تحقیقات بذر ایران" برای سومین سال متوالی رتبه "الف" را از آن خود کرده است، همچنین نشریه "تحقیقات تولیدات دامی" برای دومین سال متوالی رتبه "الف" را به دست آورده و نشریه انگلیسی زبان Journal of Algebra and Related Topics برای اولین بار مورد ارزیابی کمیسیون قرار گرفته و رتبه "بین المللی" را کسب نموده است. روابط عمومی دانشگاه گیلان این موفقیت علمی را به کلیه دست اندرکاران، عوامل اجرایی، اعضای گروه دبیران نشریات فوق الذکر و جامعه دانشگاهی دانشگاه گیلان تبریک می گوید.   قابل ذکر است علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://journals.guilan.ac.ir اطلاعات تکمیلی در خصوص هر یک از نشریات را دریافت نمایند.

25 07 2022

قرار گرفتن دانشگاه گیلان در میان برترین های نظام رتبه بندی موضوعی ISC

مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، رتبه بندی دانشگاه های جهان را در سال 2021 بر اساس حوزه های موضوعی منتشر نمود. در این رتبه بندی 42 دانشگاه از ایران حضور دارند که در حوزه های مختلف موضوعی حائز رتبه شده اند. رتبه دانشگاه گیلان بدین قرار است: حوزه علوم کشاورزی (600-501)، ریاضیات (700-601)، مهندسی عمران (300-251)، مهندسی مکانیک (350-301)، مهندسی مـواد ( 700-601) و کشاورزی، جنگلـداری و شیلات ( 300-251). در این رتبه بندی، کلیه حوزه های موضوعی در 6 رده اصلی و  39 زیر رده قرار می گیرد. 6 رده اصلی در این نظام رتبه بندی عبارت است از: علوم طبیعی، مهندسی و فناوری، علوم پزشکی و بهداشت، علوم کشاورزی، علوم اجتماعی و علوم انسانی. در رتبه بندی موضوعیISC، دانشگاه های هدف به منظور رتبه بندی در هر حوزه موضوعی، دانشگاه هایی هستند که به لحاظ تعداد انتشارات در آن حوزه جزو 700 دانشگاه اول جهان باشند و در بازه زمانی سه ساله، حداقل 150 مدرک در هر حوزه موضوعی منتشر نموده و در پایگاه InCite ثبت شده باشد. این رتبه بندی بر اساس سه معیار کلی پژوهش (70 امتیاز) ، فعالیت های بین المللی (15 امتیاز) و نوآوری(15 امتیاز)  انجام می گیرد. معیار پژوهش به دلیل اهمیتی که دارد بیشترین وزن را به خود اختصاص داده است.