قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت ازمون دکتری سال 92 دانشگاه گیلان

15 01 2014
کد خبر : 3303144
تعداد بازدید : 209
ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال 92 دانشگاه گیلان خواهشمند است پذیرفته شدگان محترم قبل از مراجعه حضوری برای ثبت نام موارد مندرج در این اطلاعیه را به دقت مطالعه فرمایند.

                                                                                                            

   بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذيرفته شدگان در دو مرحله به صورت اينترنتی و حضوری صورت می گيرد.

•1-      ثبت نام اینترنتی:

 قبل از مراجعه حضوری لازم است پذيرفته شدگان به سامانه ثبت نام اينترنتي (که از ساعت 8:00 روز جمعه مورخ 27/10/92 تا ساعت 24:00 روز  شنبه مورخ 28/10/92 فعال خواهد بود) مراجعه و نسبت به تکميل اطلاعات خواسته شده اقدام و تا دريافت کد رهگيری مراحل ثبت نام را ادامه دهند. پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری و اطمینان از تایید اطلاعات ثبت شده توسط دانشگاه طبق زمان بندی که از طریق همین سامانه به آنها اطلاع رسانی خواهد شد، نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام حضوری اقدام نمایند.

 

 ارائه کد رهگيری و فرم های تکميل شده ثبت نامی جهت ثبت نام حضوری الزامی می باشد،لذا به پذیرفته شدگان محترم توصيه می شود قبل از مراجعه حضوری نسبت به دريافت و تکمیل نمودن فرم های ثبت نامی اقدام نمايند.

•2-    ثبت نام حضوری:

ضروری است پذیرفته شدگان برای انجام ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده شخصا با توجه به رشته قبولی به همراه مدارک مندرج در این اطلاعیه برای ثبت نام به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در تاريخ‌ تعيين شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقی خواهد شد.

آدرس محل ثبت نام :                                                                                                  

دانشکده فني: رشت - کيلومتر 5 جاده رشت - قزوين - دانشکده فنی . شماره تماس 01316690270

دانشکده علوم پايه : رشت- خيابان نامجو - دانشکده علوم پايه - شماره تماس 01313226643 

پردیس دانشگاه: رشت-خیابان ملت- ساختمان شماره 1 مرکزی- شماره تماس 01313224041

دانشکده علوم رياضی : رشت- خيابان نامجو - دانشکده علوم رياضي -. شماره تماس 01313233901

دانشکده  علوم کشاورزی: رشت - کيلومتر 5 جاده رشت - قزوين - دانشکده علوم کشاورزی . شماره تماس 01316690282

دانشکده علوم انسانی : رشت - کيلومتر 5 جاده رشت - قزوين - دانشکده علوم انسانی . شماره تماس 01316690280     

دانشکده تربیت بدنی: رشت - کیلومتر 8 جاده رشت-قزوین- دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی -شماره تماس 01316690571

 

•3-    مدارک لازم برای ثبت نام حضوری

 

•4-    تذکرات مهم:

4-1- حضور شخص پذيرفته شده برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاريخ‌ اعلام شده از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی و با ارائه مدارک کامل مندرج در اين اطلاعيه صورت مي‌پذيرد.

4-2-  موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل های مقاطع کارشناسي‌ و کارشناسي‌ارشد و نیز عنوان مدرک کارشناسی ارشد پذيرفته‌شده‌ بايد با اطلاعاتی که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و يا شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، يکسان‌ باشد. بديهی است که در غير اين صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.

4-3- از پذيرفته‌شدگاني‌که‌ حداکثر تا تاريخ‌ 31/6/92 فارغ‌التحصيل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ «کان‌ لم‌ يکن» تلقي‌ شدن‌ قبولي‌ آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

4-4- دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش دانشکده، می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان مرکزی شماره 2 مراجعه نمایند.

4-5- مبلغ پيش پرداخت شهريه برای دانشجويان پرديس 000/000/50 ريال (پنجاه ميليون ريال) می باشد که که دانشجويان محترم بايستی به شماره حساب0882910032 بانک تجارت شعبه بلوار امام خمينی رشت واريز نموده و هنگام ثبت نام حضوری به حسابداری پرديس دانشگاه تحويل نمايند

مبلغ پیش پرداخت شهریه برای دانشجویان دوره شبانه متعاقبا اعلام خواهد شد.

4-6- نظر به اينکه اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذيرفته شدگان قبل از تحويل، به تعداد دلخواه از آن کپی کرده و نزد خود نگهدارند.

4-7- جهت درخواست ريزنمرات و تاييديه تحصيلی دوره کارشناسی ارشد لازم است پذيرفته شدگان اطلاعات مورد نياز  را در قالب فرم مشخص شده بطور کامل و بصورت تایپ شده و دقيق تکميل و در زمان مراجعه ارائه نمايند.

تبصره: پذيرفته شدگانی که مدرک کارشناسی ارشد آنان ناپيوسته است لازم است فرم مربوط به درخواست ريزنمرات و تاييديه تحصيلی دوره کارشناسی را نيز تکميل نمايند.

 

4-8- لازم است پذيرفته شدگان آدرس محل سکونت دائم خود يا خانواده خود را بطور کامل، دقيق و خوانا در فرم های مربوطه بنويسند. ضمناً ضروری است در صورت تغيير آدرس مراتب به دانشکده اعلام شود.

 

4-9- در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را کتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌«کان‌لم‌ يکن‌» تلقي‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.


جدول مبالغ واریزی جهت ثبت نام                             اطلاعیه  امور دانشجویی دانشگاه درخصوص راهنمای تقاضای وام دانشجویی

 

 

 

فرم های لازم برای ثبت نام حسب مورد:   (لازم  است فرم های زیر توسط پذیرفته شده از سایت دریافت و پس از تکمیل در روزهای ثبت نام  تحویل داده شود)

-نمونه فرم مدرک کارشناسی ارشد(برای پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد نمی باشند)

- فرم مخصوص (مندرج در صفحه 57 دفترچه راهنمای ثبت‌نام) برای آن دسته از پذيرفته‌شدگاني‌ که‌ در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون (زمان ثبت‌نام 8/8/1391 لغايت 16/8/1391) فارغ التحصیل نبوده اند.

-  فرم تعهد مقررات عمومی دانشگاه                                           

- فرم مشخصات و تعهد پذیرفته شدگان

- فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع(مقاطع) قبل(ویژه فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور)*-بطور تایپ شده و دقیق در نسخه های اصل و رونوشت تکمیل و پرینت آن ارائه گردد.

- فرم درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع(مقاطع) قبل(ویژه فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی و آزاد)*- بطور تایپ شده و دقیق در نسخه های اصل و رونوشت تکمیل و پرینت آن ارائه گردد.

 

امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه

دسته بندی :
اطلاعیه

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

27 08 2022

ترجمه کتاب سیستم ها و تجهیزات تکنولوژی فرایند توسط عضو هیات علمی دانشگاه گیلان

کتاب سیستم ها و تجهیزات تکنولوژی فرایند ترجمه دکتر ناز چائی بخش لنگرودی عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه گیلان و لیلا ارشادی افشار، ریحانه رحیم‌پور لنگرودی و سید مهدی میرباهوش توسط اداره چاپ و نشر دانشگاه گیلان منتشر شد. این کتاب ترجمه چاپ سوم این اثر تألیف دکتر چارلز ای توماس است که نتیجه سال‌ها تحقیق وی در زمینه تکنولوژی فرایند و آموزش تکنسین‌ها و کتابی منحصربه‌فرد برای تقویت استراتژی‌های یادگیری دانشجویان است. این کتاب شامل موضوعات کاربردی مورد استفاده در صنایع بوده و در آن با استفاده از تصاویر و دیاگرام‌های مفید و اطلاعاتی کاملاً به‌روز در زمینه سیستم‌ها و تجهیزات صنعتی، به افزایش اطلاعات و دانش مخاطبین پرداخته شده است. این کتاب با توجه به مطالب مندرج در آن، مرجع بسیار خوبی برای تکنسین‌های شاغل در صنایع و افرادی است که در حال یادگیری اصول و مفاهیم تکنولوژی فرایند هستند تا به آسانی با سیستم ها و عملیات واحدهای فرایندی نظیر مبدل‌های حرارتی، برج‌های خنک‌کن، برج های تقطیر، دیگ‌های بخار، ابزار دقیق، کوره‌ها، راکتورها و ... آشنا شوند. همچنین این کتاب به‌عنوان یک کتاب درسی برای دوره کارشناسی در رشته‌های مهندسی توصیه می‌شود.  

09 08 2022

موفقیت نشریات علمی دانشگاه گیلان در آخرین ارزیابی کمیسیون نشریات وزارت علوم

بر اساس آخرین ارزیابی و رتبه بندی صورت گرفته توسط کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1400، از مجموع 18 نشریه علمی دانشگاه گیلان، 3 نشریه علمی موفق به کسب رتبه "بین المللی" و 2 نشریه موفق به کسب رتبه "الف" شده اند؛ همچنین 12 نشریه علمی حائز رتبه "ب" شده و  یک نشریه رتبه "ج" را به دست آورده است. شایان ذکر است دو نشریه Caspian Journal of Environmental Sciences (CJES) و Journal of Mathematical Modeling (JMM) برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه "بین المللی" شده و نشریه "علوم و تحقیقات بذر ایران" برای سومین سال متوالی رتبه "الف" را از آن خود کرده است، همچنین نشریه "تحقیقات تولیدات دامی" برای دومین سال متوالی رتبه "الف" را به دست آورده و نشریه انگلیسی زبان Journal of Algebra and Related Topics برای اولین بار مورد ارزیابی کمیسیون قرار گرفته و رتبه "بین المللی" را کسب نموده است. روابط عمومی دانشگاه گیلان این موفقیت علمی را به کلیه دست اندرکاران، عوامل اجرایی، اعضای گروه دبیران نشریات فوق الذکر و جامعه دانشگاهی دانشگاه گیلان تبریک می گوید.   قابل ذکر است علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://journals.guilan.ac.ir اطلاعات تکمیلی در خصوص هر یک از نشریات را دریافت نمایند.

25 07 2022

قرار گرفتن دانشگاه گیلان در میان برترین های نظام رتبه بندی موضوعی ISC

مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، رتبه بندی دانشگاه های جهان را در سال 2021 بر اساس حوزه های موضوعی منتشر نمود. در این رتبه بندی 42 دانشگاه از ایران حضور دارند که در حوزه های مختلف موضوعی حائز رتبه شده اند. رتبه دانشگاه گیلان بدین قرار است: حوزه علوم کشاورزی (600-501)، ریاضیات (700-601)، مهندسی عمران (300-251)، مهندسی مکانیک (350-301)، مهندسی مـواد ( 700-601) و کشاورزی، جنگلـداری و شیلات ( 300-251). در این رتبه بندی، کلیه حوزه های موضوعی در 6 رده اصلی و  39 زیر رده قرار می گیرد. 6 رده اصلی در این نظام رتبه بندی عبارت است از: علوم طبیعی، مهندسی و فناوری، علوم پزشکی و بهداشت، علوم کشاورزی، علوم اجتماعی و علوم انسانی. در رتبه بندی موضوعیISC، دانشگاه های هدف به منظور رتبه بندی در هر حوزه موضوعی، دانشگاه هایی هستند که به لحاظ تعداد انتشارات در آن حوزه جزو 700 دانشگاه اول جهان باشند و در بازه زمانی سه ساله، حداقل 150 مدرک در هر حوزه موضوعی منتشر نموده و در پایگاه InCite ثبت شده باشد. این رتبه بندی بر اساس سه معیار کلی پژوهش (70 امتیاز) ، فعالیت های بین المللی (15 امتیاز) و نوآوری(15 امتیاز)  انجام می گیرد. معیار پژوهش به دلیل اهمیتی که دارد بیشترین وزن را به خود اختصاص داده است.