بیانیه توافق سطح خدمات

مراجعین محترم؛ 

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پرتال دانشگاه گیلان به آگاهی می رسد:

  • پرتال دانشگاه گیلان امکان پیگیری مکاتبات اداری، درج  پیشنهادات، شکایات و ارتباط با ریاست دانشگاه را در قالب خدمات الکترونیکی و از طریق مراجعه به بخش ارتباط مستقیم با رئیس دانشگاه را به صورت تمام وقت فراهم نموده است.  
  • به محض ثبت درخواست کدرهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و از طریق ردیابی نامه و درخواست ها در اتوماسیون اداری می‌توانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند .
  • در قسمت " تماس با ما " می‌توانید به اطلاعات تماس کلیه رؤسا، معاونین، مدیران ستادی، اعضای هیأت علمی و کارمندان دسترسی داشته باشید.
  • پرتال دانشگاه به صورت تمام وقت و در هفت روز هفته در دسترس متقاضیان محترم بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به مخاطبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است.
  • در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این پرتال، خواهشمند است در نظرسنجی پرتال دانشگاه گیلان شرکت فرمایید.