بیانیه حفظ حریم خصوصی

مراجعین گرامی،

در این بیانیه شرح داده می‌شود که چه اطلاعاتی، چگونه و به چه منظور از کاربران این مجموعه دانشگاهی دریافت شده و درباره نحوه استفاده و محافظت از اطلاعات توضیح داده می‌شود.

اطلاعاتی که دریافت می‌گردد:

به منظور کار با این پرتال و یا استفاده از خدمات آن برخی اطلاعات شخصی شما ممکن است دریافت گردد. این اطلاعات برای اعمال خدمات، حفظ کیفیت خدمات، و به منظور فراهم کردن آمار عمومی ناظر به استفاده از پایگاه اینترنتی به کار گرفته می‌شود. این اطلاعات شامل موارد ذیل است:

  • اطلاعات هویتی مانند: نام و نام خانوادگی، کد ملی،  آدرس ایمیل،  شماره تماس  
  • اطلاعات نرم افزاری مانند: سیستم عامل، آدرس IP، نوع مرورگر

کاربرد اطلاعات:

دانشگاه گیلان به منظور شناخت نیازها و ارائه پیشنهادهای بهتر به کاربران، از اطلاعات گردآوری شده برای اهداف ذیل استفاده می‌کند:

  • ایجاد بانک اطلاعاتی مخاطبان یا همکاران
  • استفاده از اطلاعات برای بهبود خدمات یا نحوه‌ ارائه‌ آنها
  • ارائه‌ امکانات جدید، پیشنهادهای ویژه و یا دیگر اطلاعات
  • استفاده در سامانه های مختلف دانشگاه

محتوای پرتال :

پرتال دانشگاه گیلان دارای سامانه های متعددی می باشد که هر یک به منظور ارائه خدمات، اطلاع رسانی فعالیت‌های سازمان و سرویس دهی بهتر به اعضای هیات علمی ،کارکنان و دانشجویان طراحی شده است .

دانشگاه  گیلان هیچ گونه مسئولیتی در قبال نحوه جمع آوری، استفاده و منتشر کردن اطلاعات شما از دیگر وب سایت ها که از طریق این دانشگاه به آنها لینک داده شده است، ندارد و توصیه اکید می‌کند تا بیانیه حریم خصوصی وب سایت‌هایی که می‌خواهید از طریق این دانشگاه به آن‌ها لینک دهید، را مرور کنید، به‌گونه‌ای که بدانید آن وب سایت‌ها اطلاعات شما را به چه صورتی جمع‌آوری، استفاده و منتشر می‌کنند.

امنیت اطلاعات:

دانشگاه گیلان اطلاعات شخصی و هویتی شما را که از طریق سامانه های این دانشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد با تدابیر امنیتی حفظ و نگهداری می کند و برای جلوگیری از هر نوع دسترسی غیرمجاز و افشای اطلاعات شما تلاش می کند تا امنیت اطلاعاتی را که به صورت آنلاین گردآوری می‌کنیم، حفظ شود.

 پیوندها:

در پرتال دانشگاه و واحدهای تابعه لینک های بسیاری به سایر مجموعه‌ها، دانشگاه‌ها و سازمان ها وجود دارد که همگی مرتبط با نوع فعالیت دانشگاهی است، تمامی این وب سایت‌ها تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نمایند. وقتی کاربر پرتال دانشگاه گیلان، از این لینک‌ها استفاده می نماید در واقع از محدوده پرتال دانشگاه گیلان خارج می‌شود، لذا مسئولیت کنترل محتوای و حفظ حریم شخصی افراد بر عهده وب سایت مربوطه می‌باشد.

درصورت اعمال تغییرات در این سند کاربران گرامی می‌توانند با مراجعه به این صفحه از تغییرات ایجاد شده در بیانیه حفظ حریم شخصی دانشگاه گیلان  مطلع شوند.